Gjest Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 De som er kvalme syter men de som IKKE er kvalme syter pigameg også og likt med tretthet... Så vi kan konkludere med at ingen her inne er fornøyde uansett Må finne noe å klage over slik at vi har noe å skrive Ser ingen innlegg der det står JIPPI jeg er hverken kvalm el trett....ser bare HJelp,har ikke kvalme eller andre symptomer.. Må le litt...,men er jo bare sånn det er,vi er jo livredde det ikke skal være liv i de lille nurkene vi har i magen:)
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Bortsett fra atjeg egentlig ikke er helt frivillig gravid så har jeg egentlig lite å klage over jeg denne gangen :-) Vært litt uvel, men ikke kvalm og er storfornøyd med det. Er mer trøtt og sliten enn jeg har erfart før, men det er jo normalt. Synes generelt jeg slipper veldig lett unna det meste denne gangen jeg, men synes faktisk det er velfortjent også! Etter tre svangerskap med mye plager i starten, er det deilig å få oppleve et med lite også :-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 bare vent til 3.trimester;-) da er vi store, tunge og verpeklare hormonbomber som analyserer slimpropper og div. kynnere...eller manglende slimpropper;-) nå skjer det noe...rier hvert 15 min...i 4 timer.NEI, nå var det slutt...sukk 5 dager på overtid..he he jeg skal herved slutte å klage....hvertfall for i kveld;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå