ToillSjur Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Jeg sitter her alene.. mannen min har spysyken, så han ligger og sover og det gjør mini og.. så da sitter jeg her da... har på tv i bakgrunn og lurer på hva jeg skal finne på... skal nok hive meg over smash posen min snart namnam.. dere driver med da ? flere som sitter alene ?
ROFL Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Sitter å venter på at mannen min skal komme hjem. Han har vært borte på jobb en uke, så det skal bli godt å få ham hjem igjen. Mmmm smash!
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Yes, jeg er alene. Sambo er på pokerlag med gutta og minibolla sover. Sitter i sofaen og koser meg med rosevin (later som det er sommer bare for i kveld). Tenkte jeg skulle prøve å se Fatal Attraction etterpå, hvis jeg gidder... Synes det er kos å ha kåken for seg selv en sjelden gang
ToillSjur Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2009 smash er godt men fryktelig dyrt egentlig.. joda, det er kos å ha kåken for seg selv , men jeg blir så fort selskapsyk.. hehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Baker sukkerbrød som står i ovnen nå, og har begynt med sjokoladekaka.. Skal ha familiebursdag i morra =) Bruker tiden innimellom til å sjekke nettet =)
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Joda, men det er jo det vi har DIB for!
ROFL Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Noen som har noen tips på gode nettsider da? (litt morsomme).
Begooz Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Gubben på forsinket julebord, poden i seng. Jeg i sirompa trenings foran tv med smågodt og brus.... som vanlig
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Sitter med beina på bordet og laptopen i fanget. Snuppa sover. Sambo er hos et vennepar av oss med den eldste, så jeg går til og fra vinduet her for å se om de kommer. Er så glatt ute så liker ikke helt at de skal ut å kjøre : (
ToillSjur Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2009 Hva skal du se på da Begooz ? er det noe bra på tv ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå