Gå til innhold

Hva gjør dere ikveld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her alene.. mannen min har spysyken, så han ligger og sover og det gjør mini og..

så da sitter jeg her da... har på tv i bakgrunn og lurer på hva jeg skal finne på... skal nok hive meg over smash posen min snart :) namnam..

dere driver med da ? flere som sitter alene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter å venter på at mannen min skal komme hjem. Han har vært borte på jobb en uke, så det skal bli godt å få ham hjem igjen. Mmmm smash!

Skrevet

Yes, jeg er alene. Sambo er på pokerlag med gutta og minibolla sover. Sitter i sofaen og koser meg med rosevin (later som det er sommer bare for i kveld). Tenkte jeg skulle prøve å se Fatal Attraction etterpå, hvis jeg gidder...

Synes det er kos å ha kåken for seg selv en sjelden gang :)

Skrevet

smash er godt :) men fryktelig dyrt egentlig..

joda, det er kos å ha kåken for seg selv , men jeg blir så fort selskapsyk.. :) hehe

Skrevet

Baker sukkerbrød som står i ovnen nå, og har begynt med sjokoladekaka..

Skal ha familiebursdag i morra =)

Bruker tiden innimellom til å sjekke nettet =)

Skrevet

Joda, men det er jo det vi har DIB for! :)

Skrevet

Noen som har noen tips på gode nettsider da? (litt morsomme).

Skrevet

Gubben på forsinket julebord, poden i seng. Jeg i sirompa trenings foran tv med smågodt og brus.... som vanlig

Skrevet

Sitter med beina på bordet og laptopen i fanget. Snuppa sover. Sambo er hos et vennepar av oss med den eldste, så jeg går til og fra vinduet her for å se om de kommer. Er så glatt ute så liker ikke helt at de skal ut å kjøre : (

Skrevet

Hva skal du se på da Begooz ? er det noe bra på tv ?

Skrevet

Jeg skriver hjemmeeksamen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...