Gå til innhold

må bare vite...

FødeklarTaus <3 lilletulle <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kan men egentlig overleve på engangsstønad, jeg er student og får penger fra lånekassen,men får også stønad fra nav. men kan går det ann og leve på bare engangsstønaden? er det noen som har hatt det sånn....

jeg har litt panikk, vi kjøpte leilighet i sommer, og den er ikke billig i måned...og andre utgifter....så jeg er redd det ikke går...sliter med de bekymringene istede for å glede meg så masse...

noen som kan gi meg noen beroligende råd:) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vil tro at du har krav på permisjonspenger (vet ikke om lånekassen kaller det for det) gjennom lånekassen. Jeg var student når jeg fikk min yngste sønn. Da tror jeg (dette er 6 år siden) at pengene utgjorde det samme i mnd som jeg fikk i stipend og lån bare at alt var stipend i et skoleår. Du vil også få barnetrygd på 976 kr i mnd. Det utgjorde for min del en utbetaling i mnd på ca 8000 kr+. Det er jo ikke så mye men mannen min hadde en ok normal lønn så det gikk på et vis greit. Du får undersøke med lånekassen hva du har krav på.

Skrevet

Dette var jo i 2003 så skulle tro at satsene har økt litt!!

Skrevet

Du sier jo selv du får penger fra lånekassen, da får du vel fødselsstipend fra de + engangsstønaden. Til sammen holder det greit det.

Hva gjør samboeren/mannen din? Jobber eller studerer?

Man klarer seg like fint på det man får fra lånekassen før som etter fødsel. Hvordan klarer du deg nå når du studerer da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...