♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Skulle ha søskenvogn, da Jonas vil være 15-16 måneder når jenta kommer. Så skulle vi bare prøve den idag- men jammen kjøpte vi den ikke og. De skrev at garantien ikke skal gjelde fra før 1 juni siden det er ikke før den den skal brukes. En Carena Double Swing. Kresen som jeg er skulle den være i sort, ha babybag som gikk annenvei enn sportsdelen så ikke han skal pille på minstejenta- og separate kalesjer så de ikke kræsjer. Og heller ikke koste skjorta- så da ble det enten denne eller en Easywalker Sky Duo men den er jo myyyye dyrere. Denne kosta 4498 me bagen. Andre som er tidlig ute?? Husker ikke når vi kjøpte sist. Dette er vogn nummer 3.... Hehe
AdrenaLine Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hihi, skjønner deg godt jeg. Går og sikler selv og er bare i 15. uke. Kanskje jeg slår deg og kjøper enda tidligere?
mini blir storebror Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 hei. kjøpte vogn på onsdag jeg.å jeg e 14 +4. viste hvilken vogn jeg ville ha. så kom den på salg.. å da måtte jeg bare ha den.. kjøpte og bilstol som var litt på salg. kansje litt tidligt.. men men..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Kikker jeg også på utstyr, er 13+5. Tenker at det blir veldig dyrt om vi kjøper alt samtidig! Pluss er det jo gjerne salg som man kan benytte seg av, er dyrt nok som det er!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 vi har min vogn som er 21 år en emmajunga klassik utseene nydelig vogn så hentet den rundt uke 12 hos mamma... he he kjøpte nye hjul på så den er klar ble 1400 kr bare for hjul så synest de er dyrt nok.... vi vil også handle underveis og på salg, er dyrt og stå der på slutten med svær kul og stress shoppe... nei takk bedre a være ferdig i god tid
majsen81 Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Kos dere med shoppingen, jenter!! Ikke bry dere om at noen synes dere er rare..! Alle er forskjellige, noen tør jo ikke en gang tenke på å kjøpe utstyr før på slutten av svangerskapet eller når babyen er født, men andre koser seg med handlingen.. Selv er jeg i uke 23 og har kjøpt vogn, bilsete, seng og stellebord! Pluss en del småting.. For mannen min og meg, er dette en måte å forstå at vi snart skal bli foreldre, og vi koooooser oss med shoppingen!!!:) Deler opp litt for hver måned så alt er klart til den lille tulla kommer:)
Anita*født* Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har kjøpt en brukt brio vogn og et brult stellebord og vippestol,tenker kjøpe mer når det nærmer seg..=) Jeg er snart 16 uker
bellemi<3 høygravid<3 Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Kjøpte vogn for tre uker siden snart og er i uke 17..hehe..greit med alt som er unnagjort, det koster da litt penger alt dette. babycall vogn stellebord bilstol pluss masse mere! greit å begynne synes nå jeg, vis man ikke har rævva full av pæng så er det jo greit å fordele litt utover!
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Det er ikke så dumt å "bygge rede" litt tidlig. Tiden går fort og plutselig er man stor og tung. Når babyen er kommet er det greit å ha det meste på plass, det er ihvertfall min erfaring. Vi måtte kjøpe noen småting da førstemann ble født, det gikk fint siden pappaen kunne reise ut, men selv var det ikke så lett å få det til i starten. Denne gangen merker jeg at jeg allerede nå er enda mer i gang med forberedelsene, har kjøpt en vogn til allerede, pluss litt andre småsaker. Mest sannsynlig går jo alt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå