JordbærMamma Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 og jeg blir gal!!! Han er så sur og sint at jeg blir helt lei meg. For min del gjør det jo ikke noe, men går utover eldstemann på 3 år, han skjønner jo ingenting av hvorfor pappa plutselig har forandra seg (er litt sinna type fra før også, men har ikke latt det gå utover barna før...) Da mannen min skulle legge gutten i sted så skjedde det noe nede i gangen som jeg ikke vet hva var, trodde kanskje gutten vår slo seg, endte med at jeg hørte gubben bli kjempesint og sparka inn døra på rommet hans så det sang i panelovnen for så å bli stille. Mammahjertet mitt ble jo helt bløtt for guttungen da, men ville ikke gå ned å lage noen krangel i tillegg... Da han sovna stakk gubben av, hørte han slengte med garasjedøra. Jeg har aldri røyka selv, så har ingen rett til å blande meg visstnok - "for dette vet jeg jo ingenting om". Tenker at det kanskje hadde vært bedre for kroppen å trappe ned? Jeg aner ikke. Vet ikke helt hva jeg ville med innlegget... Noen råd fra noen som har vært gjennom dette? Enten slutta selv eller har menn som har slutta? Litt fortvila....
Medium fikk guttebass Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har vært i hans situasjon flere ganger og jeg vet hvor vanskelig det kan være å slutte. Han burde absolutt hatt noen form for nikotin den første stunden. Anbefal ham å kjøpe tyggis eller sugetabletter. Det er IKKE greit å ta sinnet ut over et lite barn!!
Ksenia & Anjem Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Sambo har oxo sluttet å røyke nå nettopp. Han var dritsur første uka, men når suget har lagt seg er han som vanlig igjen. Han snuser isteden vet ikke om det har noe å si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå