craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Samboeren min har aldri trivds her vi bor nå. Han flyttet fra trondheim og ned til meg i Vestfold. Her har han nå bodd i ca 1 1/2 år. Å han vill bare vekk, blir deprimert av å være her. Han har ingen egene venner,bare mine, ikke jobb, går på arbeidskurs som ikke fører noen vei synes han. Han vill tilbake til tr.heim. Å de på kurset sa de kunne hjelpe med flytting og det der. Jeg vill gjerne flytte sammen med han,å var lille datter. Men jeg er så redd. Her hvor jeg bor nå har jeg bodd hele livet mitt og kjenner ikke noe annet. Alle vennene mine og familien min. Det er ikke det at jeg ikke vill, men jeg er redd, det er jo så langt hjemmefra. Jeg vill jo at vi alle skal ha det bra, og det har vi ikke her når han mistrives så sterkt. Det føles så vanskelig. Spørr om vi ikke kan flytte opp ditt for noen år(da har han kanskje fått orden på jobbfronten og er kapabel til å arbeide uten å måtte ha arbeidstrening), så kanskje flytte tilbake hitt, han kan få seg en jobb og få en ny sjanse til å bli kjent med folk(det vil jo bli som å starte på nytt her nede) Gruer med til å fortelle foreldrene og familien min det. De har jo akkurat blitt besteforeldre for 6mnd siden. Å de kommer til å bli så lei seg. Å da blir jeg å lei meg. Pappa gleder seg allerede til sommeren for han skal kjøpe badebasseng og sklie til lille tulla. Ta henne med seg på trille turer og kjøpe is.. Uff:( Vet ikke helt hvor jeg vill med dette innlegget, men deilig å bare få "snakket" om det.
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 hei, Ville bare fortelle at jeg bodde i Trondheim som student i 5 år, trivdes veldig godt, det er en fin by. Synes dere skal gjøre et helhjertet forsøk på flytting siden sambo mistrives sånn. Foreldrene dine kan komme på besøk og han har sikkert mye familie og venner der?
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Hvor i Vestfold bor dere? Vi bor også i Vestfold... jeg er herfra, mens mannen min er fra langtlangt-vekk. Han flytta ikke hit pga meg da, men flyttet fra Oslo og hit.. har fortsatt familie "hjemme" Han takler det helt greit, men har bodd i Oslo i 10 år, og nå i Vestfold de 2 siste... Jeg hadde aldri klart å flytte fra Vestfold, til det er jeg altfor hjemmekjær! MEN, poenget mitt er... nå bor vi avsides, ingen kjentfolk, ingen familie osv osv... jeg mistrives så til de grader her, men har nett fått meg jobb, så jeg må jo bli... gubben jobber i asker, så han pendler.. Jeg tror at dette kommer til å gå bedre når jeg blir kjent på jobb, kjent med nye mennesker, osv osv.. kanskje det blir det samme for han?
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2009 Folk her er så sære.. Før han hadde flyttet hit hadde folk ett hatsbilde av han, uten å vite hvem han var!! Uff:( Får prøve flytte til tr.heim sammen med min lille familie. Er bare så redd at etter noen år å jeg vill flytte hjem igjen, så vill ikke han:(
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Hehe, sånn har vi det også... føler oss uglesett. Eller, vi BLIR uglesett.. men men ) Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå