† I Jesu Navn † Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Nå har jeg sett den omsuste serien. De virker jo som helt vanlige foreldre på godt og vondt. MEN, hva kan få mennesker til å blottlegge seg og familien sin for resten av verden. Penger?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Har tenkt samme tanken. Så en episode av noen som reiste til Kreta tror jeg det var. Helt merkelige mennesker, som ikke gjorde annet en å dumme seg ut. Lurer på om de også får penger for det. Hadde noen venner av meg blitt spurt hadde jeg heller tilbydt dem penger for å la være, de leter etter det dummeste av det dumme som bor i mennsker. Selv de helt normale kan sikkert bli fremstilt som idioter. Mener det ikke er verdt de fem minuttene of fame.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Fenomenet er veldig rart. Kanskje de tror de skal være med å spre kunnskap og tolleranse. Men så blir det motsatt når de får klippet og limt. Det er jo ikke kun seg selv de setter ut i media, men både barn, bestemødre, tanter og partnere.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Men en ting lurer jeg på. Noen av de klarer jo faktisk å holde på mannen sin selv om de er slemme og egoistiske. Det er mere en jeg klarer selv om jeg aldri sier i mot noen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Hun jenta fra Finnsnes er super tøff. Tenk å være alene på en annen kant av landet med en liten unge, ingen mann og kreft. Hun virker jo godt voksen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Jeg syntes kanskje at tv selskapene skulle beskytte disse fra seg selv og familiene deres. Jeg sitter med litt flau smak i munnen etter å ha sett på dem.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 En fotomodell, en vestkantberte, og en ordentlig traust byggde jente. De har virkelig valgt tre personligheter.
† I Jesu Navn † Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2009 Har det vært noen fra unge mødre her inne?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Jeg tror denne Kristine var her. Berta.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Huff, hun liker jeg ikke. Wannabe modell bimbo. Ikke er hun pen heller....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Er det hun med den kinesiske mannen?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #13 Skrevet 16. januar 2009 Har hun vært her inne? Noen som husker hva hun heter?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #14 Skrevet 16. januar 2009 Hun blonde fotomodell dama virker i allefall hjertegod. Jeg forstår henne på en måte, selv om hun fremdeles er for skarp i kantene.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #15 Skrevet 16. januar 2009 Det ser da ut til at blondina, som er fotomodell har veldig mye penger. Vi ser ikke familien hennes, men hun må da få overføringer?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #16 Skrevet 16. januar 2009 familien hennes har vært med de. søstra er masse med å faren var med når de filma hun på stranda og han har vært med en gang de var på kafe eller noe. morra hennes var med i kirken. jeg har hørt at hun bare er flink ti å late som hun har mye penger. men han typen hennes har vist en del penger. til deg over her som lurte på hvordan hun klarer å holde på mannen år hun er så slem, vel han er kinesisk å i han sin relgion er det skam å gå fra dama man har barn med. Men de bor vist ikke sammen så han har vel blitt litt lei. han virker i hvertfall ikke veldig innteriser de få gangene vi har sett han på tv.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #17 Skrevet 16. januar 2009 Jeg syntes det står respekt av han. Hun virker vanskelig, men snill på sin måte. Noen som vet hvordan det går med nordleningen. Hun virker jo gull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå