Gå til innhold

Dere som har vært på reunion...se her litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart ha reunion med klassen, det skal jo bli utrolig gøy å treffe alle igjen :) Men det jeg stusser litt på er at det er mange som spør og etterlyser at de vil det skal være med følge.

Det høres litt merkelig ut synes jeg...

Har dere noen formening om dette?

Vi har bestemt at det kun skal være klassen, vi ser for oss at det kan bli litt kunstig hvis alle skal ta med seg følge. I tillegg vil kanskje noen føle det litt stusselig hvis de ikke har noe kjæreste å ta med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på mange reunions opp igjennom, men aldri med følge.

Det har heller aldri vært noe tema.

Hvor moro kan en reunion bli med følge, lurer jeg på?

Hadde ikke giddet å ha med meg noen jeg hadde følt meg forpliktet til å "underholde". Ville jo vært der for å treffe gamle kjente samt mimre, ikke minst.

Vet jo selv hvor moro det er å høre på andre mimre. DET er kjedelig det....

Skrevet

Nettopp, helt enig med deg.

Jeg får en følelse av at disse som absolutt må ha med seg følge er litt vel avhengig av samboeren sin kanskje...

Jeg spurte min samboer om temaet, og han vil helst ikke ha meg med på sin reunion, og han vil heller ikke være med på min.

Godt vi er enige :)

Skrevet

Høres superkjipt ut å ha med følge. Da blir det litt sånn "se hvor bra jeg har ordnet meg", og må vel føles ekstra kjedelig for de som hverken har mann eller barn.

Synes reunion er for de som faktisk gikk på skole sammen. Hvem er interessert i å møte partnerne liksom? Man møter jo partnerne til de man holder jevn kontakt med. Synes i grunnen det samme om julebord.

Skrevet

Stå på ditt:o)

Hvis de andre må fly i skjørtene på samboeren sin så fort de stikker nesa utafor døra så velbekomme, da er de vel neppe all verdens selskap uansett, hehe...

Håper du får det hyggelig uansett hva utfallet blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...