Gå til innhold

Skal ha 2 års bursdag i morra, syns dere dette er grei servering?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer 9-10 barn med foreldre i morra.. ( vennene våre sine barn).. og tenkte å gjøre det litt lettvint da..

pølser, brød og lompe

sjokoladekake og gele.

Også noe elias potetgull og sånne paprika bamser..

syns ikke noe om godteposer, så dropper det.. tenkte egentlig ikke å ha noe mer..

ok syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig bra ut for meg =)

Jeg har heller aldri godteposer i bursdag..

Skrevet

Vi feirer to årsdag om 1 mnd og vi kommer nok til åservere det samme, minus chipsen tror jeg, ikke at jeg har noe i mot det men mini sliter litt med å begrense seg når det blir for mye godt, og jeg gidder ikke krangle med han på bursdagen hans

Så kort sagt, ja grei servering:)

Skrevet

Høres veldig bra ut synes jeg :) Det kan fort bli for mye sukker på slike dager.

Jeg hadde pølser i brød, sjokoladekake og muffins i 3års dagen til litjen. Etter de hadde spist og lekt litt satte jeg frem frukt som jeg hadde skåret opp i biter. Det var faktisk veldig populært :) Heller det enn godteposer, men chips funker jo bra det og :)

Gratulerer med dagen og kos dere i morgen :)

Skrevet

Høres bra ut det:)

...men jeg ville ikke ha kuttet ut godteposene. Det er jo det kjekkeste med selskap for barn... Gjør det noe om de får litt godterier i en pose da? Behøver jo ikke være mer enn en kindersjokolade og ei smurfeeske. Barna spiser jo oftest veldig lite kake da...

...Det er jo lørdag også...

Skrevet

Syns det høres helt fint ut.

Jeg serverte mini pizza og gele (hage) i snuppas bursdag.

Hadde i tillegg godtposer noe barna satte pris på, og noe enkelte mødre ikke likte.. ;) Men bursdag er bursdag :)

Skrevet

Høres veldig bra ut;)

Ha en riktig god bursdag!!

Skrevet

feiret 2årsdag i går, serverte det samme (men frukt istedfor chips). Var stor suksess =)

*gratulerer med toåringen*

Skrevet

takk for hyggelige tilbakemeldinger og gratulasjon ;)

Jeg dropper godtepose av den enkle grunn at jeg syns de er så små.. kommer for det meste barn som akkurat har blitt to, og som snart blir to. Også har jeg ikke så lyst på sjokolade overalt her hjemme.. hehe.. jeg ser jo hvordan snuppen søler når han spiser sjokolade;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...