minimee->Trym Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Litt vanskelig å forklare, men får prøve. Har hatt problemer med hard mage den siste uka. Må skikkelig på do, men får det liksom ikke helt til... Da jeg prøvde å gjøre mitt tidligere i dag, merket jeg at det kom endel vann/urin samtidig. Vet jo at det er normalt at man presser ut urin samtidig som man holder på med annet fornødende på do, men dette var litt annerledes. Følte liksom ikke at jeg tisset hvis dere forstår meg rett. Vel og merke var det ikke nok til at vannet mitt skulle ha gått, mer som et par desiliter som silte ut. Hvordan skal jeg håndtere dette? Bare la det gå, eller må føden kontaktes ved mistanke om at jeg lekker fostervann?? Er forresten 9 dager til termin.
2prinsesserogbim Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Da e vel kanskje greit å sjekke om det er fostervann du lekker... Med mi jente så var eg inne for mistanke om at fostervannet lek, men da va ikkje fostervann i mitt tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå