Gå til innhold

Symptomer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..er ca. 6 uker på vei nå, hadde en ma i nov-08 så er gansge engstelig for at noe er gale..Var kjempekvalm og mensmurringer onsdag og torsdag.Idag da jeg våknet var symptomene borte?Andre som har opplevd liknende??.Er jo litt svimmel, men brystene er ikke ømme, men brystvortene er litt vonde/ømme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen. Jeg går nå inn i 6. uke og går å kjenner nesten konstant etter at tegnene på graviditet er tilstede. Har hatt fire MA men har også to flotte gutter på 5 og 8 år.Da jeg gikk med dem hadde jeg ikke så sterke symptomer i begynnelsen på at jeg var gravid. Har aldri vært plaget av kvalme eller noe.Men man blir jo mer engstelig etter å ha mistet. Det er nesten så en skulle ønske at en var skikkelig kvalm for å ha det som et tegn på at alt er som det skal... Jeg har tenkt å gå til gynekolog på volvat for å ta ultralyd om en ukes tid for da kan man se om det er hjerteaktivitet for det er jo uutholdelig å gå å bekymre seg hele tiden... Ønsker deg lykke til og håper at det kommer til å gå bra med deg og den lille....

Skrevet

Takk for svar:)

Har du hatt 4 ma;er etter hverandre?Skal på ul selv på onsdag!Masse lykke til:))))

Skrevet

Hei Lykketallet 3

Hadde en MA mellom guttene mine og tre etter at andre mann ble født.Kan ikke gi opp nå..... Blir jo nesten besatt av tanken på å få tredjemann.Abortene og alle sorger dette har brakt med seg oppleves som forgjeves dersom jeg gir meg nå. Håper det sitter denne gangen. Masse lykke til på onsdag !!!!!

Skrevet

Hvor langt er du på vei?Tok det lang tid mellom hvert svangerskap..noe drit me sa/maHåper på bankende hjerte onsdag?Kommer heller ikke til å gi meg før 3mann sitter...

Skrevet

Er i min 6. uke nå.Har aldri hatt problemer med å bli gravid.Har alltid hatt regelmessige sykluser og hver gang vi har bestemt oss for å bli gravid har det slått til ved første forsøk.Sånn sett har vi vært heldige, men så går det som sagt ikke helt veien da.Men siden vi har fått to friske barn sier legen at vi nok bare har vært uheldige.Men nå synes jeg vi har hatt nok uflaks...

Guttene våre er 8 og 5 år gamle.Hadde en MA i 16. uke to mnd. før jeg ble gravid med andremann.Så hadde jeg en MA februar 2007.Da anbefalte legen min at vi skulle vente et halvt år slik at jeg kunne komme meg mer ovenpå både psykisk og fysisk.Så prøvde vi igjen på høsten men det endte altså med MA to ganger på kort tid.Da syntes mannen min det var nok.Men jeg hadde ikke gitt opp så han gikk med på å prøve en gang til før vi blir for "gamle". Så nå håper jeg den sitter....

Skrevet

Malin-mor dette var som å lese om meg selv. Har også to gutter på 5 og 8 år og har de siste 14 mnd hatt 1 MA og 2 SA. No trodde jeg at jeg var gravid igjen, men litt merkelig blødning i 3 dager (slimete) gjorde jeg trodde jeg hadde mens. Men har mange merkelige følelser i kroppen. Ikke tydelige symptom, men småkvalm, sultfølelse, såre brystvorter men ikke vondt i brystene, veldig trøtt etc. Jeg startet ta EL test fredag og den var veldig positiv, og det 1 uke før jeg egentlig skal ha EL... Kan det være at den slår ut positiv på graviditet også? Skal kjøpe meg skikkelig test i morgen før jobb.

Tvi tvi til dere to. Håper og krysser fingre for at spiren deres sitter. Men forstår det at dere er engstelige. Det kommer jeg til å være også... Men de rotne egga må vel snart være brukt opp...

Kor gamle er dere?

Skrevet

Høres jo ut som dere har hatt det heise..Skal krysse alt jeg har for at det går bra for dere denne gangen.var du på tidlig ul i de forje svangerskapene?Lykke til.

Skrevet

Har ikke noe erfaring med eggløsningstester jeg. Har ikke vært til tidlig UL tidligere.Tenkte jeg skulle vente til neste uke for da er det gått 7 uker så da er det vel kanskje sjanse til å se hjertet slå dersom det er liv her.

Jeg er 36 og mannen min 37.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...