MorTilPrinsesseOgLitenSpire Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Noen som har noen gode råd mot hemorrider???? Fyttigrisen, blir bare verre...Er 38 uker nå, og blir snart sprø!!!
Kliko Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Kjenner meg igjen der gitt, er til å bli gal av! Men i hvertfall har jeg prøvd ut noen kjerring råd. Prøvde den som sier at man skal holde en is bit mot ende tarmen, og det funka faktisk!!! ( man kan også bruke is kaldt vann i dusjen).. Også har jeg hørt at man kan prøve å skjære ut en stikke pille av rå potet og ligge med det over natta, men det har jeg ikke prøvd da.. Også har man jo det man får kjøpt på apoteket, men synes det er såå dyrt jeg, så måtte liksom prøve kjerringråda først, og det var jo like greit=) Lykke til! =)
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 I Gro Nylanders "mamma for første gang" står dette relativt godt forklart. Man skal legge is på dem (is inni håndkle om det blir for kaldt), og holde trykk på den. Etter en stund skal de ha blitt noe mindre hovne. Så kan man presse på de for å få ut innholdet. Etterpå skal man dytte de inn innenfor endetarmsåpningen. Hver gang de kommer ut, dyttes de inn (de tømmer seg lettere der). Leste det på tbanen før i dag, så jeg huska faktisk litt av det:D
Hakkamella Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Sørg for å ha løs nok mage. Alcos Anal skal jo hjelpe. Men har aldri hatt hemorroider selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå