Gå til innhold

Effektiv barnevakt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden mandag har Leah mer eller mindre bodd i sjalet på magen min, vært syk og grinete, så jeg har fungert som knagg i fire dager.

I dag er hun litt bedre, men fortsatt veldig "henge på mamma", så i et desperat forsøk på å få i meg noe middag satte jeg henne i vippestolen foran tv'n (jepp, SÅ dårlig mor er jeg, nemlig.).

Svitsjet litt rundt på kanalene for å finne noe fargerikt, og jommen begynte ikke drømmehagen (som jeg bare har svippet forbi før), og lille snuppa på 6 mnd lo (eller hveste, ganske hes frøken) seg fillete!

Hver gang denne hopsi-daisy eller hva hun nå heter lagde en lyd lo Leah så hun rista, og tårer og snørr spruta :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns virkelig iikke det er å være noen dårlig mor, tenk så spennende og utviklende det er for et så lite barn å se alle fargene, mønstrene, frigurene og bevegelsene.

Har hørt at det er flere babier som liker drømmehagen, min gfinner det ikke noe videre intressant :(

Skrevet

Jaja, bedre enn Teletubbiene i hvertfall :-D

Var bare så knallgøy å se den reaksjonen, har aldri sett henne le av hverken tv eller andre spillemusikk-duppeditter før :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...