tigergutt<3 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Det er sikkert flere her inne som har bygget nytt eller pusset opp. Jeg vil gjerne ha en enkel baderomsinnredning med skuffer under servanten, gjerne 120 cm brede. Jeg ønsker meg skuffer med god plass til handklær.
polarn & pyrene Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Vi skal pusse opp badet nå. Så jeg var på Comfor i dag og får det tegnet. Der fant jeg mange fine innrednings muligheter og de har en del med skuffer. Men de er ikke de billigste på markedet da. Så om en uke har vi begynt på badet. Gleder meg til å få et nytt bad kan man si,
It's all about me Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Denne har vi, og det sa pang da vi så den fopr første gang: http://www.tema.no/?menu=57 Er knallfornøyd, og vasken er moderne men genial. Matrialet er slik at det ikke trekker til seg støv. hår og annen smuss som vanlig keramikk vask, så den er super enkel å holde ren. I tilegg er den knalltøff og så bred at vannet hoder seg i vasken og ikke over alt rundt. ANBEFALE, ANBEFALES, ANBEFALES!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå