Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 å kjenne små bevegelser fra fostret i uke 11+4 spesiellt på kvelden da jeg legger meg ned kjenner jeg livmora stramme seg og det er noen om rører på seg hehe .. er ikke mange bevegelser med noen få.. ville bare høre om noen andre har opplevd dette. er forresten 2 gangs gravid
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 med nr 2 kjente jeg bittersmå bobler i uke 12 som var babyens spark uten tvil..luft kjennes helt anderledes ut.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Ja, det er nok mulig. Jeg kjente det i uke 13 med nr 2:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Fostere begynner først å bevege seg i uke 9, er det vel?? Tror det er grenser for hvor fort lille i magen larer å bygge muskler, i tilleg er han jo fortsatt utrolig liten. Tror kon det er mest ønsketenking og mammas behov for bereftelse dette går på. Kjenner meg igjen. Jeg var selv overbevist på at jeg kjente liv i uke 12, men i ettertid og etterhvers som jeg faktisk kjenner bevegelse, skjønner jeg jo at så tidlig var det nok bare litt tarmgass som rumlet der nede. Jeg fødte et barn i uke 20 sist svangerskap, og et av de vanskligste tingene etter at det ble helt tomt der inne, var når det føltes som om hun fremdeles sparket. Det føltes virkelig slik, men det var jo bare tarmen... Tarmgass og babyspark føles utrolig likt, og du blir MYE mer oppmerksom på hva som skjer inni der når du er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå