Gå til innhold

Noen der ute som er plaget med høy puls?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har slitt en del med høy puls, den stiger plutselig uten videre.

Uansett om jeg står går eller ligger.

Noe kan også ligne på sånn "overhopp".

Jeg har vært hos legen, og de sier det er "normalt",noen plages mer enn andre... Bare lurer på om det er noen flere der ute...Dette er veldig ubehagelig.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Jeg har det akkurat som deg. har vert hos legen ang det også pga det gir meg en utrolig hodepine når det først står på som verst! skikkelig dunking pga pulsen! men da prøvene mine viste at alt var normalt, så fikk jeg plutselig en "forklaring" som da var at dette her var normalt i et svangerskap! vet no ikke helt jeg, det er ivertfall ikke behagelig:S

Skrevet

Nå ble jeg egentlig litt letta. Trodde det bare var noe som skjedde meg, prøvd å snakke med mange andre,men de kjenner ikke til det i det hele tatt. Så vi får bare stole på legene vi da, å ha det litt ubehagelig denne tiden, er jo verdt det:-)

Men veldig ubehagelig n år det blir noe "galt" med den regionen der.

Lykke til videre, å tak for svar :-)

Mvh

Skrevet

JA! Den stiger helt plutselig. Kan være mens jeg holder på med noe eller om jeg bare sitter i sofaen.. Er litt ekkelt. Men legen min sa at hormonene vi produserer i svangerskapet kan føre til økt puls og ikke er farlig. Ikke behagelig uansett...:(

Skrevet

Jepp, høyere puls selv om jeg sitter i soffan og gjør ikkeno. Blir også utrolig lett andpusten!

Skrevet

jepp, jepp, jepp. Vært plaget siden uke 6 med dette. Ligger på 80 i hvilepuls, og til vanlig har jeg aldri vært der uten å ha nesten 40 i feber. Det er når pulsen er på sitt høyeste at jeg er i dårligst form og...

Spurte legen min om dette jeg og, men hun kommenterte bare at blodtrykket var normalt så da var det ikke noe å bekymre seg over.

Uansett utrolig ubehagelig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...