Gå til innhold

Hei hei! ny her;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei alle sammen:))

prøver å bli gravid! kjæresten og meg har så lyst på en liten en til! har ei skjønn jente på 2 1/2 fra før som er utviklingshemmet. Men herlig er hun ;) Noen og tips for å bli gravid fort som mulig? hihi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Velkommen hit til oss:)

Vær aktiv her inne å les og diskuter med andre så skal du se at tips og råd er det MANGE av:)

Håper spira sitter fort hos deg:)

Skrevet

Hei!

Velkommen hit, og masse lykke til!

Har dessverre ingen tips, har vært her i 13 mnd selv, utover å ta det med ro - lev som normalt, da er det lettere å ikke stresse.

Det skjer tilslutt :)

Lykke til igjen, håper du kommer videre raskt :)

Skrevet

Takk :D Ja prøver å ikke tenke så mye på det egentlig. Kjekt å være her inne igjen. Var her litt når jeg gikk gravid forrige gang :))

Skrevet

Velkommen hit:) håper du vil trives her..

Skrevet

ny her jeg også, første gang, og i 3 pp. spennende dager..ikm uke 5. så da er det bare å vente og se. lykke til!

Skrevet

Hei hei. Jeg er også relativt ny her, selv om jeg har vært medlem siden forrige gang.

Har en gutt som er ca like gammel som din jente.

Nå er det på tide med en til, håper det skjer fort. Jeg går jo rundt og tror jeg er gravid hele tiden nå.

Har ikke noen tips å komme med (bortsett fra det åpenbare;) men håper vi klarer å plukke opp noen etterhvert.

Skrevet

Velkommen hit!:)

Masse lykke til med prøvingen, håper du blir raskt gravid!

Det beste tipset jeg har er å bruke EL-tester. Da er du ihvertfall sikker på å treffe EL. Man får bestilt det billig på billigetester.no:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...