Gå til innhold

Når dere dusjer, hopper dere over enkelte kroppsdeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi er innom kategorien hygiene...

Ei venninne av meg hevder hun ikke vasker seg nedenfor knærne når hun dusjer. De skylles jo likevel i vannet og såpa som renner ned i sluket...

Er dét vanlig????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri tenkt stort over det men når jeg barberer leggene blir jo de også vasket med såpe så siden jeg bruker såpe som barberskum... Ryggen derimot er vel den delen man aldri får såpet skikkelig inn over det hele:P

Skrevet

Er med på den om å barbere legga, da, særlig siden jeg også bruker såpe som skum. Men vasker de jo også i samme slengen som resten av kroppen.

Ryggen er et større dilemma, men føler jeg er myk nok til at jeg rekker over 98 % ihvertfall.

Enn ansiktet, da, vaskes det med eller uten såpe???

HI

Skrevet

jeg bruker intimvask til ansiktet når jeg dusjer: vanlig såpe blir for sterkt for min del.... etter jeg begynte med det er huden blitt mye finere:) elsker "kosten" min... bruker den på ryggen og lårene... får da blodsirkulasjonen igang og fjerne døde hudceller:D

Skrevet

Herregud, dere bruker vel hudpleieprodukter i ansiktet, og ikke SÅPE? Jeg bruker Dermologica- produkter for tiden.

Skrevet

Bruker ansiktsvask i fjeset, og vasker heele kroppen med såpe :) Er en av de eklingene som bare dusjer hver 3.dag, så det er viktig å bli ren og pen :D

Skrevet

bruker sånn hygiene såpe fra apoteket i ansiktet, ja. Alltid gjort.

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke vasker med såpe mellom tærne hver gang, ihvertfall ikke nå som jeg er høygravid ;)

Skrevet

Jeg har så tørr hud i ansiktet at det eneste jeg vasker ansiktet med er noen dråper babyolje og vann, ellers ser jeg ikke mye bra ut etterpå og steike for en kløe:O

Skrevet

Hmmm, jeg er vist veldig ekkel. Jeg vasker håret med shampoo som jeg så fordeler videre på armene og magen, og under armene til slutt. Bena vasker jeg sjeldent. Dusjsåpe bruker jeg som regel bare 1 gang i uka men vasker hele kroppen med den når jeg gjør det. Men jeg dusjer jo hver dag så det er rimelig begrenset hvor skitten jeg blir.

Vasker ansiktet kun med vann, både når jeg dusjer og om morgenen. Og bruker asan eller lactasyd i underlivet ca annen hver dag, bare vann de andre dagene

Skrevet

Nei, jeg vasker aldri annet enn overkroppen og under armene (selvfølgelig). Vasker ansiktet da, men aldri bena! Om ikke jeg barberer de da... selvfølgelig, er jeg skitten på beina vasker jeg de jo, men aldri ellers..

Skrevet

Jeg vasker med såpe under armer og mage, pupper og skyller med vann. Skyller også mellom beina med rent vann! Vasker håret selvfølgelig!

Men jeg vasker meg ikke på beina med klut og såpe, og jeg lukter aldri tå fis heller!

Skrevet

Er det ingen som filer føttene i dusjen?

Det verste jeg vet er tørre stygge føtter med hard hud, en gang i uken drar jeg frem filen i dusjen etter at jeg har vasket kroppen.

Dusjer hver dag med showergel, men vasker håret bare 3 ganger i uken.

Skrevet

Dusjer hver dag, bruker lactacyd under armene (får utslett av annen såpe under armene) og nedentil.. bruker litt god dusjsåpe utenom for å få den nydusja lukta:) Bruker ansiktsvask. Vasker håret ca annenhver dag. Føttene litt hypp som happ, står jo i dusjen som er fyllt av såpevann uansett tenker jeg:)

Skrevet

Bruker minst mulig såpe. Vasker håret annenhver dag, men dusjer hver morgen. Bruker asan til underlivet og under armene/puppene og en ansiktsvask. Prøver å unngå å bruke såpe der jeg ikke blir skitten eller svett, og det blir jeg ikke på leggene. Gjør jeg det blir jeg knusk tørr. En gang eller to pr uke skrubber jeg med en kroppspeeling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...