Gå til innhold

Angående stikkinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei bare et lite spm til dere jenter.'

Er bare 5 +1 i dag,men har hatt en del stikkinger av og til. I dag kjenner jeg de nesten ikke. Har dere stikkinger hver dag, eller kan det gå dager dere ikke kjenner noe??

Håper dette er normalt...

Takker for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt jeg

Skrevet

ingen???

Skrevet

Jeg er i uke 6.Hadde mye stikkinger i forrige uke men ikke så mye de siste dagene. Husker ikke helt hvordan det var i de to forrige svangerskapene men tror det kom og gikk litt. Har ikke så mange graviditetssymptomer nå jeg heller men det varierer jo fra person til person og fra svangerskap til svangerskap.Tenkte å få tatt en UL om en ukes tid for å se om det er herteaktivitet..... Håper på det beste...

Skrevet

Hei:) Jeg har opplevd samme som deg. Jeg er 4+5 nå, og hadde nettopp ett par dager uten noe som helst!!! Bortsett fra trøtthet da... Før det igjen hadde jeg MASSE stikkinger, murringer og altmulig. Og idag kjenner jeg stikking igjen, så det er vel slikt som kommer og går. Vi er jo ganske tidlig enda. Lykke til :o)

Skrevet

det stikker og verker når ting vokser i kroppen din.

husker du hvordan det var å ha voksesmerter som barn? sånn er det. det går i rykk og napp, og er helt normalt:)

Skrevet

Takk for svar jenter ;O).

Litt overnervøs her he he.Mistet 3 ganger før så blir litt ekstra oppmerksom...

ble beroliget nå.. god helg og lykke til jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...