solemio Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Hei, har lett gjennom arkivet og ser at en del her inne har operert på plass sin skjeve storetå. Jeg gjorde det i går. Kirurgen sa at jeg ikke kom til å merke noe særlig fra i dag. Men johohohoo, det gjør jeg. Noen som kan si meg hvor lenge man kjenner et trykk når beinet ikke ligger rett ut? Og hvor lang sykemelding hadde dere etter operasjonen?`(Kontorjobb)
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 jeg har operert begge beina, men det er noen år siden... (var 14 og 17 år) tror jeg var hjemme fra skolen minst en uke begge gangene...
mommytil2gutter Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jeg synes det er rart at legen din sa det. Jeg har jobbet på dagkirurgi og vi sa alltid at smertene er ganske individuelle. Noen har ingen smerter men noen har store smerter. Vi sendte ekstra paralgin forte hjemme med disse pasientene pga det. Så vidt jeg husker så kan du få cirka 2 uker sykemelding men mer hvis du trenger det, men siden du har kontorjobb så kan du sikkert bare sitte med foten hevet mens du jobber. Beklager har ikke opplevd det selv men ville bare dele den informasjonen vi pleide å gi ut. Lykke til!
Tante Bassa Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Oi, skjønner det er litt forskjellig praksis på dette. Jeg ble gipset i 6 uker, og hadde ikke mulighet til å jobbe. Da gipsen ble tatt av var foten helt vissen, så da ble det en del timer hos fysioterapeut for opptrening. Var sykmeldt i 8 uker!
solemio Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 Hmm, mange forskjellige måter dette gjøres på, tydeligvis. Takk for svar! Jeg gumler trøstig i meg paralgin ei lita stund til, da;) (Og akkurat nå tenker jeg mye på hvor heldig jeg er som bor i et land som har sånt... grøss og gru ellers)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå