Gå til innhold

Noen som har vært på tidlig-ul å fått bekreftet 2?


FrkVissVass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er bare nysgerrig, men var det sånn at du hadde en mistanke om at det kanskje kunne være to eller var det tilfeldig at det ble tidlig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi gratulerer, det betyr dobbelt så mye glede det!!!!

 

Jeg har ønsket meg tvillinger siden jeg var 12 år gammel og dette er nok siste sjanse for meg (venter nr 3). Har bestilt UL om 1,5 uker og gleder meg veldig til å titte på underet her inne. Skulle det være to vil det jo være et mirakel, er det en, så er jeg overlykkelig endog :)

 

Blir ekstra spennende å følge med deg fremover da som har dobbelt opp inni der :):):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen hallaisen LillebrøsterPåVei FolksomMage!

Nei, så artig. Vet du hvor tidlig man kan se at det er to? eller er det noe man ser uansett hvor tidlig man tar første ul?

Mulig idiot-spørsmål, men du vet, jeg er jo grønn på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg hadde to på vei en gang. Men tok abort.... Var ikke mer enn 19 år, og hadde nettopp blitt slutt med typen da jeg fant det ut:( Var utrolig tøft, men angrer ikke et sekund idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk hadde jeg null mistanker, enda jeg har vært tvillinggravid før, men da har jeg vært ekstremt syk i svangerskapet (da jeg fikk enling å) mistet tvillingen før halvgått svangerskap forøvrig. Men denne gangen har jeg ikke hatt ett snev av symtomer engang, så tenkte ikke det kunne være to nei. Samme dag fikk jeg svar på den 3. hcg-prøven, og når den tripler seg på under to dager ble jeg mistenksom :P slapp å tenke på det så mye da, for 2 timer etter hadde jeg UL, og der var det ingen tvil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...