Gå til innhold

Trodde dette var unormalt, men kanskje ikke alikevel da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 8 mnd siden..

Vet jeg ikke er gravid på nytt, men innimellom kjennes det ut som om at jeg kan kjenne små/svake spark..-som om jeg skulle være noen uker(16++?) på vei..en rar følelse nettopp fordi disse "sparkene" kjennes på samme måte som da jeg faktisk var gravid! tuller av og til med sambo om at jeg er gravid igjen pga disse såkalte sparkene noe han får litt hetta av..Hehe..

Andre som kjenner "spark" etter endt svangerskap??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda jeg kan kjenne små bobler..men er ikke gravid jeg heller :D Kanskje det er fantomspark hehe

Skrevet

Eg og kjenne til "spark" og det er over 18 mnd siden eg fødte. Hehe. Er ganske rart, men alikevel nostalgisk ;)

Skrevet

jada, det hender enda, det:) Og jeg har ikke vært gravid på flere år. Og jeg er helt sikker på at jeg ikke er gravid, da jeg ikke har vært nær en mann på nesten 2 år;)

Skrevet

Disse "sparkene" har alle sammen, selv de som ikke har vært gravid! Det er luftbobler som sprekker.. og ALLE har dem, men du la ikke merke til dem før du var gravid, og de er veldig like (om ikke helt likt) de første små sparkene man kjenner i graviditeten. Trodde det avr noe alle visste dette her, men etter å ha lest det omtrent 20millioner ganger her inne ("fantomspark")-så har jeg f¨ått nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...