Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 ...dere da ikke driver et veldig utpreget aktivt liv med trening (eks helsestudio e.l) flere ganger i uken? Ellers ville jeg sagt ÆSJ hvis dere trener uten å dusje etterpå..... Synes personlig det er ekkelt at voksne mennesker ikke dusjer hver dag, men tyr til det jeg kaller "kattevask" med såpe, vann og klut.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jeg dusjer annenhver dag kanskje, og jeg er ikke uhygienisk av den grunn. Man skal helst ikke dusje hver eneste dag, det er hardt for huden. Ikke lukter jeg vondt, og ikke har jeg fett hår. Men det er mulig du lukter naturlig DRIT, så da skjønner jeg at du bare MÅ dusje hver dag.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 hoho... morsom du over her Jeg vrenger bare trusa annenhver dag, og kliner på litt ny deo, så blir gammel sur svette som ny )
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Selv dusjer jeg hver dag, og hvis jeg ikke trener, vasker jeg håret annenhver dag. Dersom folk ikke trener, synes jeg det er greit å vaske seg med klut annenhver dag. Det JEG synes er ille, er når de som ikke dusjer hver dag sier at de ikke vasker seg engang! Dvs, de vasker seg ikke nedentil på kanskje 2- 3 dager. DET er æsj, det! Da disse trådene var her forrige gang, var det mange av de som bare dusjet et par ganger i uka her. Det merkelige var at de da skulle ha det til at de som vasket seg med klut var de som var ekle! Da hadde de stinkende hyttemuser og gud vet hva. Det er jo de som ikke vasker seg, som blir illeluktende.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Hvem sier at man ikke skal dusje hver dag? Hardt for huden? Vann, hardt for huden??? Ja, ja...hadde vært enig om man skrubbet seg med jif eller ajax, men rent vann har aldri skadet frisk hud. Dummeste påstand jeg har hørt om temaet: Man skal helst ikke dusje hver dag......hallo? Høres ut som en dusj tar 30 min med sterk såpe.
Willy Wonka Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Ingenting er bedre enn en varm dusj før jeg legger meg......
Miss Misantrop Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Jeg prøver å ikke dusje mere en hver tredje dag, men dessverre blir det ofte oftere. Dette fordi jeg får tørr hud og eksem om jeg dusjer oftere og jeg ønsker heller ikke å bryte ned alt imunforsvar. Når jeg trener, dusjer jeg etter trening.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Du kan jo bare spørre hvilken som helst lege, så tror jeg nok du vil få samme svaret.. å dusje hver dag med såpe er ikke bra for hud og hår. Og de som mener at en dusj uten såpe hver dag er så jævla mye bedre enn å vaske seg med klut og såpe er helt utrolig dåse i mine øyne!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 jeg dusjer to ganger pr uke toppen. grunnen er at jeg liker å markere meg med feromoner, mennene henger som slips etter meg og mine identitesløse kvinnelige konkurrenter maser etter hotte tips. ikke f....om jeg forteller at det er svetten min som hypnotiserer gutta til å bønnfalle meg om mere.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Jeg trener ca to dager i uken (dusjer da, ja...!!) og går tur nesten hver dag. Jeg trenger ikke dusje hver dag da jeg rett og slett ikke blir skitten av å være hjemme, svetter ikke mye heller. Så 2-3 ganger i uken holder meg skinnende ren, og overhodet ikke ekkel )
baima Skrevet 16. januar 2009 #12 Skrevet 16. januar 2009 Dersom du(HI) klarer å passe på at du dusjer når det passer for deg, så klarer nok andre voksne folk det samme. Kommer da helt ann på hvor aktiv man er og dette..... Men la no folk vaske seg når de føler for det sjølv. Dei fleste har eit normalt forhold til hygiene.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #13 Skrevet 16. januar 2009 Jeg pleide å dusje hver dag to ganger om dagen, men til slutt ble huden min som sandpapir, digre tørrflekker som klødde verre enn verst. Så nå dusjer jeg ca annenhver dag og huden min er atter en gang fin igjen:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #14 Skrevet 16. januar 2009 Jeg jobbet i helsevesenet tidligere, da dusjet jeg iherdig etter hver arbeidsdag, med det resultat at jeg fikk eksem, sopp og store, kløende tørrflekker (brukte MYE såpe). Dusjer fremdeles som regel hver dag, men er litt lettere på labben. Annenhver dag såper jeg inn hele meg og vasker håret, annenhver dag bruker jeg kun såpe i armhuler, på bena og intimsåpe i skrittet. Skyller resten av kroppen i rent vann. Så har ikke hudplager mere:) Jeg har imidlertid fått høre fra lege at jeg ikke burde dusje hver dag, de har rett de over her som hevder at vi ikke burde dusje hver dag. Vi har et naturlig fettlag på kroppen, som beskytter huden. Vi skal egentlig også ha litt bakterier på huden.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #15 Skrevet 16. januar 2009 Åååå, HI da... Alle som ikke gjør som deg er både ekle og unormale?? Er så sykt lei av sånne fehoder altså....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #16 Skrevet 16. januar 2009 Har ikke hatt dusj på 2 uker,men lukter deilig for det
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #17 Skrevet 16. januar 2009 Dere som ikke dusjer hver dag...Får dere mye oralsex av mannen eller? Jeg hadde aldri gått ned på noen som ikke dusjer hver dag! ÆSJ!!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #18 Skrevet 16. januar 2009 To til tre ganger i uken er jo kjempe ofte...jeg tar den gode gamle julevasken jeg:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #19 Skrevet 16. januar 2009 Jeg også. Eller jeg dusjer til ulike høytider/ anledninger: jul, påske, sommerferie og til burdagen min.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #20 Skrevet 16. januar 2009 Jeg dusjer hver dag og har gjort det mange mange år. Så lenge huden min ikke er hverken tørr eller at jeg er plaget med eksem så passer det perfekt for meg!! Kollegaen min mistenker jeg derimot i å dusje en gang i året...hun lukter ikke svette, men lukter rett og slett stramt/uvasket....kan virke som ikke dama tar i en klut engang.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #21 Skrevet 16. januar 2009 Jeg svetter mye....dessverre....og er helt nødt til å dusje daglig.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #22 Skrevet 16. januar 2009 Klart jeg får Herregud, frk prippen, man skifter da undertøy hver dag. Det står tydeligvis bedre til med meg enn med deg, jeg blir nemlig ikke så fort skitten og ekkel jeg
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #23 Skrevet 16. januar 2009 Hehe, angående oralsex... Pleier du å få/gi oralsex hver dag? Du kunne ikke gitt oralsex til noen som ikke dusjer hver dag selv om personen har dusjet rett før dere har sex? Om man dusjer 1 gang i måneden så er det vel ikke noe i veien for å ha oralsex den dagen man har dusjet?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #24 Skrevet 16. januar 2009 Om det er ekkelt eller ikke å dusje tre ganger i uken er helt forskjellig fra person til person. Noen lukter etter en dag, og andre kan gå flere dager. Sist dette ble diskutert var det en som lurte på hvordan en kunne færdes blandt folk med føtter som ikke var vasket samme dag. For meg er det helt absurd, mine føtter lukter ikke noe som helst etter en, to eller tre dager for den saks skyld. Selv dusjer jeg tre til fire ganger i uken. Det er mer enn nok til å være hygienisk presentabel for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå