Gå til innhold

Slimproppen eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man om det er slimproppen som har gått eller bare litt blod fra en rift..? Har termin idag, så kan jo stemme at det er slimproppen.. Noen som vet? Blir litt bekymret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hvordan går det med deg? Skulle ikke du kanskje bli satt igang idag? Jeg er på overtid på dag 11. Ikke sett no til slimproppen, eller rier jeg.. Meget sannsynlig vi treffes på A og B sykehus til uken da. :-)

Skrevet

Hei:-) Har hatt veldig høyt blodtrykk så skulle se det an den uka som var nå, men det har heldigvis bare blitt lavere og lavere. Men skal sette det i gang på tirsdag. Så da sees vi sikkert på A og B sykehus;-) Du blir vel satt i gang rundt da du også da? Er du utålmodig?

Skrevet

Ja blir sikkert satt igang rundt den tiden jeg også, dersom ikke noe skjer de nærmeste dagene. Magefølelsen sier at jeg sikkert ikke kommer til å føde iløpet av helgen så blir nok igangsettelse. :-/ Skulle helst født ved at ting starter av seg selv da. Er ganske utålmodig nå ja. Gleder meg veldig til å få ut lillegutt og også til å få igjen fleksibiliteten i kroppen.

Veldig bra blodtrykket ditt har blitt lavere igjen da. :) Er du også utålmodig i disse dager?

Skrevet

Skulle helst født ved at ting startet av seg selv jeg også, men er ikke alltid det går.. Men det ordner seg jo uansett, vi bor jo i Norge, og de virker jo veldig flinke der ute synes jeg:-) Har vært der ute en del ganger nå, hehe... Er veldig utålmodig selv, hadde en følelse på at han skulle komme før termin siden de var usikre på termin.. men den gang ei;-)

Gleder meg veldig veldig til å få han ut!!!! Det blir bra:-)

Sammentreff at vi sikkert kommer til å være på sykehuset samtidig da, det var jo litt morsomt:-) Alt pakket og klart?;-)

Tinemor

Skrevet

Ja jeg har også fått et veldig godt inntrykk av fødeavdelingen der, så vi er nok i trygge hender uansett hvordan ting forløper seg. Vi har alt klart nå ja. Pakket fødebagen for en stund siden, og de siste dagene har vi redd opp sengen og satt klart litt vaskeprodukter,kremer etc. Deilig å føle at ting er klart til at han skal komme. :-) Blir spennende å se hva de sier på overtidskontrollen på mandag. Er bare såååå klar til å treffehan nå altså! :- ) Har dere alt klart til den nye verdensborgeren da?

Skrevet

Det er bra:-) Føler seg litt mer trygg da. Tror vi har alt klart nå ja, mangler sikkert noen småting, men det viktigste er på plass;-)

Er så koselig å gjøre i stand alt!! Tihi..

Blir spennende for deg på mandag ja, du får ha masse lykke til da, nå er det ikke lenge til han kommer uansett da;-) Det er jo koselig å tenke på!

Er veldig klar for å treffe lillegutten jeg også, lurer så på hvordan han er, og tenk så liten og søt, tihi:-) Det blir koselig!! Du får si ifra når du får vite noe mer da, eller om det begynner av seg selv! Jeg har prøvd ut noen kjerringråd i det siste, ikke det at jeg tror at det vil hjelpe men er jo verdt et forsøk..hehe, er så klar for å få han ut nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...