Trønderpia Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Dersom man blir gravid mens man allerede har svangerskapspermisjon, og ikke rekker å jobbe mange måneder før man går ut i permisjon igjen.. Får man da ingen foreldrepenger fra NAV pga. at man har jobbet for lite, eller..?
Fire småtroll Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Neida, foreldrepengene gjelder også som inntekt og er med i beregningen, så du får permisjonspenger når det nye barnet kommer også...
Mortil3nydeligejenter Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jeg ble gravid igjen 6 mnd etter fødsel, gikk over til sykemelding etter permisjon og skal gå sykemeldt en mnd til før jeg går ut i permisjon igjen, har termin 12.mars. Skal derfor ikke tilbake i jobb i mellomtiden. Har snakket med NAV og min lønnsgrunnlag blir det samme som forrige permisjon.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Som en sier her- de beregner nye permisjonspenger av de som allerede er. Jeg ble selv gravid i høst, venter i juni. Skal ha 2 måneder uten lønn- deretter ferie og rett i ny permisjon. 2 uker før en må- altså 5 uker. Den kan flyttes 12 uker før termin- men da blir det mindre etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå