Gå til innhold

Utflod som vann m søtlig ekkel lukt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 år og 21 uker på vei. Jeg er av og til helt våt nedentil, gjennom hele "foret" i trusa og ut i skrittet på buksa. Det er ingen farge på dette, og det lukter sterkt søtlig. Angrer litt på at jeg ikke sjekket det med noen før helga startet, men kanskje noen her har opplevd noe lignende? Har foregått et par uker, og vi snakker i snitt en gang om dagen eller sånn. Tenkte først på fostervann, men det skal visst ikke lukte så mye, og være hvitaktig? Sjelden man lekker det visst, kommer gjerne masse også hvis det først kommer så tidlig. Eller? Betennelse? Annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ringe føden og høre hva de sier?!

Skrevet

Jeg hadde det samme, luktet litt gammel sex nesten og kom ut som en liten foss.

Legen min fant ikke noen galt, ble henvist til gyn og hun fant en bakterie. Fikk en krem som jeg skulle fylle inn i et hylster og føre opp i skjeden i 5 døgn. Forsvant helt, og nå føler jeg meg som et nytt menneske!

Men får jo litt ekstra utflod når men er gravid, men det der er ikke normalt - og ikke minst veldig plagsomt.

MEN det er ikke farlig, hverken for deg el babyen så bare ta det rolig.

Snakk med legen din og få tatt en sjekk så ordner det seg.

Lykke til !

Klem

Skrevet

siden det nå er helg ville jeg ha ringt legevakten bare for å spørre for å få svar på hva det er for noe og om det er normalt/unormalt

Skrevet

Takk for svar så langt. Har en misstanke om at det kan være noe bakterie-ting ja. Har liksom ikke så lyst til å ringe noen for jeg føler det ikke er noe de kan svare på, at jeg bare vil bli anbefalt å få det sjekket hos legen min. Jeg får kjenne litt på det. Jeg tar gjerne imot flere kommentarer :)

Skrevet

jeg har i alle fall den oppfatningen da det gjelder leger og dyrleger, det er bedre å ringe en gang for mye =)

Skrevet

Sikkert sant det. Er vel mer at jeg føler det har vært så mye jeg stusser over denne gangen at jeg føler behov for å begrense meg. Hjalp ikke noe å miste to ganger først heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...