Gå til innhold

Farlig å dette på isen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg datt nettopp skikkelig på isen ute. Landet på siden og fikk tatt meg litt for med ene armen. Hadde en pose i andre hånden som jeg selvfølgelig holdt godt i... uten å tenke over det.

Tror jeg slo magen litt på siden og rumpa tok nok den værste støyten.

Kan det ha hatt noe å si for barnet på noen måte?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelp... Men merker jeg det da?

Vil jeg begynne å blø med en gang? Eller er det noe jeg bør sjekke?

Føler meg hard i magen nå hele tiden etter at jeg datt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme, men du bør dra rett til sykehuset!.. ikke tvil og dvel med det.. jeg har forhørt meg om dette, og fått beskjed om at om det sku skje at en falt og mage eller rumpa tar støyten skal dette sjekkes uansett! Sant som står nevnt over ang.morkakeløsning, og det kan i VERSTE fall resultere i død for babyen..tror det har noe med at alt barnet får igjennom blodårene fra morkaken og inn i navlestrengen kuttes og resten er (u)tenkelig..dra te lege/sykehus med det samme.. for å være på den sikre siden! lykke til ..hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte føden i går kveld. Ble plutselig redd etter å ha snakket med noen forskjellige. Ble redd jeg hadde gjort noe dumt etter å ikke ha undersøkt noe før etter et par timer.

De på føden sa jeg skulle komme så vi var sikre på at det ikke var skjedd noe galt.

Da vi kom inn kunne dem heldigvis bekrefte at alt så bra ut og vi kunne reise hjem. ;)

Heretter er jeg ekstra forsiktig på isen.

 

Anbefaler brodder på is med nysnø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...