Gå til innhold

´Hold´-liknende smerter foran i lysken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med samme? Vet dere evt hva det kan være? Er vel 5 uker akkurat i dag, og har hatt symptomer lenge (testet positivt 4 dager før IKM), men i dag klarte jeg ikke gå oppreist i matbutikken, pga vondt/stramming nede v/lysken- nesten ved skambenet... Har mistet 4 ganger, og er derfor litt ekstra nervøs..

Klem,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei positiva .. er det positiva som var med på jenteklubben med Turbo og de andre fra 2006?

Håper det.. De hold lignende smertene du forklarer har jeg også hatt,men de forsvant veldig fort igjen. Bare kjent det et par ganger... Jeg er i uke 5+1 i dag, og har mistet 3 ganger. Legen har funnet ut at jeg har noe koaguleringsfeil med blodet, så denne gangen går jeg på Fragmin, albyl e og Crinone. Håper det går veien for oss begge to denne gangen. Det fortjener vi...

Klem

Skrevet

Jeg har vært på min første kontroll i dag, og der fikk jeg en svangerskapsbok/kalendersak hos legen. Leste om akkurat det med smerter i lysken. Det er visstok helt vanlig, og det du kjenner er at livmoren strekker og drar i de seneliknende båndene den er festet i :-) Forsøk å sett deg og len overkroppen noe forover når disse smertene oppstår, så skal det gi seg ganske fort i følge den boka.

Lykke til videre da!

Skrevet

Tusen takk, snøfrisk- det hjalp å høre:o)

Baby 09- Heeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, vennen!!!!!!!! Herlighet- hadde ikke trodd jeg skulle ´treffe´igjen noe av de ´gamle´ jentene! Så vi er nesten nøyaktig like langt- for et sammentreff:0). Jeg skal inn og få UL neste uke (var der på tirsdag, men da så hun ingenting). Er det noe som ser ut som et embryo der på tirsdag førstkommende, får jeg HCG sprøyter en gang i uken, og blodfortynnende. Fikk HCG forrige gang også, og da utviklet alt seg som det skulle, men det viste seg å være en tom fostersekk- altså sædcellen var ikke helt ´god´... Har vært tøft m en SA og tre MA m utskrapning, så jeg har hatt ett års tenkepause.... Klarte selvfølgelig ikke gi meg helt ennå, så her er jeg igjen. Alle gode ting må da være fem? For meg ihvertfall ;o) Har jo uansett to deilige barn, så jeg er jo superheldig! Vi får holde kontakten! Jeg skal ta ny blodprøve mandag (mandag som var, var HCG på ca 1200, så det bli spennende å se om den har økt som den skal, eller om jeg for en repeat av så mange andre ganger...). Vi får holde hverandre oppdatert- denne gangen synes jeg vi fortjener gode resultater begge to!!!! Lykke til og stor klem,

Skrevet

Takk for det positiva. JO da jeg er her fortsatt jeg. Etter utredning for barnløshet, fant litt endo, fjernet dette på ved lap. Så etter dette ble jeg gravid som bare det, men mistet hele tiden. Så får håpe at e medisinene jeg har fått nå hjelper. Blir spennende på mandag da, hcg har sikkert steget masse. Må også høre hvordan det går på din ul da.

Jeg var på ul i går jeg, måtte bare sjekke. Kunne se en fostersekk og antydninger til en plommesekk. Men legen mente dette var normalt så tidlig. Så får vel bare vente å se. Tenkte å ta en ny ul om et par uker, så får vi se om det er noe hjerte som banker der.

Kanskje du ser et bankende hjerte til uka snuppa ;O)

Masse lykke til da og hold meg oppdatert.. dette skal vi klare denne gangen.... har du forresten mange symptomer eller???

klem klem :o)

Skrevet

Takk, jeg krysser fingrene som bare det!!! Er nok riktig at det er normalt så tidlig. Jeg var jo på UL for bare fire dager siden, og da så vi bare svake fortykninger som kunne være begynnelsen på noe. Har troen på deg denne gangen, vennen!

Begynner såvidt tørre ha litt forhåpninger selv også. Har en HAUG m tester fra billigtester i skuffen, og tar en hver morgen.. og streken blir sterkere for hver dag:o)! Det betyr jo at HCG stiger ihvertfall. HÅPER jeg får se et bankende hjerte på tirsdag, men det er nok en mulighet for at det er litt tidlig.. Uansett, tør ikke slippe jubelen løs- har blitt skuffet så altfor mange ganger!

Har symptomer, ja.. Kommer og går litt, men puppene er såre, kjenner masse murring/stikking i underlivet. hodepine kommer og går, litt små-uggen til tider, bekkenet er sårt.... men akkurat nå om dagen er symptomene heller svake.. Glad jeg ser HCG-nivået holder seg, ellers hadde jeg nok lett mistet motet!

Du da? Symptomer?

Vet du forresten hvordan det gikk m Turbo & co?

Skrevet

Hei igjen. Turbo er vel i uke 15 nå tror jeg. HUn var igjennom 2 aih og 2 ivf uten at dette lykkes. Plutselig ble hun gravid på egenhånd :o). Lenekatt er i gang med IVF og skal ha egguttak i neste uke... Så nå skal det ordne seg for oss alle..

Jeg har litt symptomer jeg også. Ømme pupper, og av og til litt stikkinger. Er ganske trøtt og til tider er jeg ganske uggen, men det gir seg igjen relativt fort. Uten at jeg spiser noe.... Tenker av og til at jeg innbiller meg disse symptomene, siden jeg vil så gjerne ha de.. Men de er nopk ekte..

Gleder meg masse til å høre om hvordan det går med deg til uken assa, dette blir så spennende...HVordan kjenner du bekkenet? Er det bak i ryggen???

Skjønner at du ikke tørr slippe jubelen løs enda, gjør ikke jeg heller. Men må si jeg har en veldig god følels for oss begge nå vennen. Denne gangen er det vår tur.

Vi får ha kontakt for det er så supert å prate med en som jeg kjenner fra før, som faktisk er i helt lik stilling som meg he he.... og opplevd det samme....

Ha en fin helg positiva....

STOOOR klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...