Førstegangsmamma!! :) Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Må flaskene kokes mellom hver bruk?? På pakken (Avent) står det at de skal vaskes godt og kokes 5 min før første gangs bruk. Men at de skal vaskes godt mellom hver gang.... Noen mener de skal kokes hver gang, andre mener det holder å vaske dem godt i zalovann og skylle godt etterpå.. ???? Hva gjør dere??
elikatt -mamma til 4- Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Jeg vasker og koker mellom hver gang, det vat det helsesøster sa jeg skulle gjøre. Gjorde det i ca 6 mnd, da tok oppvaskmaskinen over. Se forøvrig www.flaskeposten.org
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 Kanskje det da lønner seg å kjøpe en sterilisator!! Er litt lei av all kokingen!!! Noen som vet hva avent sin sterilisator for mikro koster??
3barntettitett Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 sterilisator annbefales fra meg :-) avent sin koster 299 ;- så enkelt og greit og ikke tiltak for å få rene flasker :-)
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Avent sterilisator sier jeg bare... et must. Ja altså hvis du forer med flaske da. Håper jeg kan amme denne gangen også, flaskestyr er et helvete!!
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 På rudo har de sterilisator fra infanti som koster kr 149 på salg. Denne har inkludert 4 flasker også. Avent + flasker blir fort dyrt. Infanti passer også på brystpumpen fra avent:D
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 er på en liten visitt her jeg hihi. fikk en gutt for 4 uker siden,og jeg ammer han,men gir ett par flasker mme i løpet av dagen,og mm i flaske så faren og kan gi han mat,og jeg kommer til å kjøpe meg sterilisator,kokte på flaskene sist gang jeg hadde baby i hus,og synes det var greit,men nå synes jeg det bare er stress! nå ska det da sies at jeg har fått en grinebaby,han er skikkelig sur blitt den siste uka,.så jeg vil ha alt i hus som gjør hverdagen lettere hehe
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Jeg hadde en flaske til hvert måltid (6stk) og kokte en gang om dagen.. Ikkeno stress i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå