Gjest Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Hadde myk og moden livmorhals med 2 cm åpning - hun spriket åpningen opp til ca 3 cm. Sa hun kjente ei tydelig vannblære som var fostervanns sekken. Kjente også at hodet ble presset nedover da jeg hadde kynnere. Håper virkelig at noe skjer pga dette!! Siden jeg gikk ut fra jordmorr har jeg hatt en del murringer og korsrygg smerter så håper det er i gang
flypapir Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Så spennende! Får håpe noe skjer snart:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå