Anne83 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Sjekk ut denne nettsiden; www.spreadshirt.no. Her har de en kul retroveske, som du kan designe utseende på selv. Kostet kun 340 kr inkl.frakt. Ble kjempesøt! Kort leveringstid i tillegg...)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 takk for tips. da har jeg også bestilt. den ble jo råkul. min kom på litt mer. 391 med frakt. men jeg tok motiv på begge sider + tekst. kjempegøy å ha en bag som ingen andre har make til
meg & lillegullgutten Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Det var veldig tøft, men det går vel ikke ann å feste denne på vogna?
Hvitkløver2020 Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Har sjekka ut det der flere ganger...masse kult der ja! baby ting oxo=) mamma genser osv. Morro=)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 det ser jo ut til å være ganske lang reim på den. så går vel an å henge den over håndtaket. hvis ikke får jeg bare putte den under vognen. for den ble bare så rååkul. bestilte sort, med knallrosa motiv. 2 babyer på forsiden, og så står det over: baby's bag. på baksiden er det den figuren som står på døren på stellerom. baby som blir skiftet på. i knall rosa seff.
Dane Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Da må jeg bare spørre... Hvilken bag valgte dere? den med klaff eller den retrostilen? Det var vel ikke noe stellebag i den forstand, eller?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 lurer på de samme som Dane...... dytter
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Så utrolig stilig side! Var på vei til å bestille en stellebag sjøl men så lurte jeg på, hvor mye har toll og innføringsskatten kommet på? Forsto det sånn at sluttsummen kunne stige grunnet at norge ikke var i EU og lignende. Og hvordan ble den levert? Henta dere den på postkontoret? Takker for svar for har kjempelyst på en sånn veske
Yarn Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Man betaler mva av frakt og varens pris. Den er på 25%. Vesker er vel tollfri vare, så da slipper man toll, ellers regner man først 10,7% toll og så 25% mva av alt sammen til slutt.
Yarn Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Forresten koster det ikke noe om prisen er under 200:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 jeg valgte den i retro stil. nei er jo ikke stelleveske. men forrige stellevesken min var jo nesten som en sånn bag likevel. og stellevesker er jo svindyre. så jeg hadde egentlig tenkt å bare kjøpe en sånn bag uansett.
Anne83 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2009 Jeg bestilte også retrobaggen, reima er såpass lang at den er bare å henge over håndtaket og stramme inn til ønsket lengde. ) Ikke så mye lommer og slikt på den, men en får no med seg det en trenger uansett. Morsomt å ha noe som ingen andre har! Min ble i brunt, med en gull-baby på, pluss navnet til lille-mor. )
Nonsense Skrevet 17. januar 2009 #14 Skrevet 17. januar 2009 Er visst litt dum, jeg: Hvor trykker jeg for å finne den retroveska og for å designe den?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 17. januar 2009 #15 Skrevet 17. januar 2009 du velger: designe produkt (eller hva det nå er som står øverst) og så klikker du på vesken etterpå
Dane Skrevet 17. januar 2009 #16 Skrevet 17. januar 2009 Den hørtes kul ut, Anne83. Har ikke navn på min ennå, så drøyer med å bestille. Kunne tenkt meg navnet på jeg og ;-) Men forløpig vet jeg ikke om det blir gutt eller jente...
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #17 Skrevet 30. januar 2009 Idag kom stelleveska jeg bestilte!! Og så utrolig kul den var- var jo over all forventning!! Blei svart retroveske med skrift på begge sider og et bilde foran Rett å slett råkul!! Kom på 350kr for veske og frakt + 173 i fortolling og moms så jeg syns ikke det var så ille egentli for syns ikke stelleveskene man får kjøpt er så voldsomt pene..
Staark Skrevet 30. januar 2009 #18 Skrevet 30. januar 2009 Hvordan er stoffet på veska?` Fake-skinn eller sånn ryggsekk-stoff? Er der god plass i den? Noen små lommer, eller bare en stor?
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #19 Skrevet 31. januar 2009 Nå bestilte jeg den veska i retrostil og den har ett stort rom og en liten lomme på utsiden- ikke fake skinn men mer ryggsekkstoff egentlig. Veldig god plass, den er ca 18 L så burde jo få plass til det man trenger.. Kan ikke si jeg la merke til lomme på innsiden av veska men godt mulig det var en liten der men er ikke delt inn som de stelleveskene man får kjøpt i butikken- er jo egentlig ei vanlig veske bare Men den blir utrolig kul når man kan lage sin egen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå