Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Men jeg er gift!!!! Jeg elsker mannen min også, og vi har det kjempefint sammen, men nå har jeg forelska meg i en annen fyr... Ikke hatt sex, kysset eller noe, bare flørtet litt, så har ikke vært utro, men fy for en ekkel (og herlig) følelse... Sukk... måtte bare betro meg til noen... Er fryktelig forvirra her...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Jeg leste en gang at det er helt normalt at man kan få sånne følelser for et annet menneske enn mannen sin i løpet av livet. Det rådet den familieterapauten eller hva det var kom med var: Om du elsker mannen din og det livet dere har sammen så skal du gjøre det du kan for å unngå å utsettes for det mennesket du er blitt forelska med. Er det på jobb, så bytt jobb eller kom deg i et annet miljø på jobb. Er det en venn så kutt kontakten og dyrk heller følelsene for mannen din. Det er visst helt normalt og skjer med de fleste en eller annen gang. Du trenger ikke å fortelle det til mannen din så lenge du mener det vil ødelegge mellom dere, men da skal du og kutte all kontakt med det andre mennesket og komme over det. Så og si all forelskelse går over etter en tid om den ikke holdes ved like. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gjort alt jeg kunne for å bli med mannen min og bli kvitt følelsene for denne andre. Jeg elsker mannen min som du sier du gjør og vi har det og kjempefint sammen. Jeg ville ikke risikert å miste han ved å "prøve ut" dette andre.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har også opplevd dette...men heldigvis gjorde vi ingenting ut av våre følelser...... Jeg gjorde som anbefalt....skiftet jobb, og nå har følelsene gått over.. og jeg er like forelsket i mannen min igjen.. (fra tid til annen, skjenker jeg mrX en tanke.. men ikke mer enn det) Det er ett bevist valg du må ta...(før det går for langt) Både din mann og denne herren du er forelsket i fortjener ærlighet.... (altså, gjør man ingenting ut av følelsene trenger man ikke fortelle sin ektemann disse da) lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Hei. Det er helt normalt. Det at man er gift betyr ikke at følelsene er skrudd av. Bare ikke handl på den. Det går over. Husk, du vet hva du har, ikke hva du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå