Gå til innhold

God helg!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare få ønske alle en riktig god helg:-)

Har endelig fått tilbake pc`en min, frisk og fri for virus:-))))

Akkurat nå sitter jeg med liten rosa og kusine og venter på deilig hjemmelaget kyllingsuppe:-)

Klippet av meg masse hår i dag og fått ny sveis - jippiii!

Og så skal jeg ut og drikke vin med en god venninne senere.

Ha en super helg jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aha er det derfor det har vært stilt fra dine kanter, trodde du hadde dumpa oss jeg ;0)

Ønsker deg og dine en riktig god helg og alle andre som er her inne ønsker jeg også en god helg :0)

Her er det influensa hus,men når ungene er i seng i kveld skla jeg ta ett glass vin og nyte stillheten en stakket stund.

God helg .0)

Skrevet

God helg!! Håper du har det sjåv i kveld :)

Her har roen senket seg. De to andre sover (som vanlig på fredagskvelden) og jeg diller og daller... Har lett etter ski til snuppa på finn.no, men finner ikke noen som passer. Hmmm... må prøve å få lånt noen. Hun har nemlig arvet skisko som passer bra, men så var det ski og staver da. Har lyst til å ha dem NÅ, det er jo snø utenfor døra her, he he....

Det har vært en hektisk uke, så jeg nyter stillheten og gleder meg til en helg uten alt for mange planer. Karosnuppa og jeg skal i 5-års bursdag i morgen ettermiddag. Det blir stas!!

Ønsker dere en fin-fin helg, alle sammen!!

Skrevet

God helg til deg også:-)

Pc uten virus er bra.... Så nå er håret kort eller?? Kult:-)

Vin sammen med gode venner smaker alltid godt.

Vi snakkes plutselig:-D

Skrevet

Formen idag er litt bob bob, men gurimalla så gøy vi hadde det i går!!!

Vi lo og lo og lo, danset, drakk, spiste og lo ennå mer:-)

Ute på byen endte vi i en bar full av gamle kjente, og jentene ble jammen meg påspandert i enninga, så det gikk ikke mange kronene i går:-)

Ble invitert på nachspiel, men takket pent nei. I dag kom det telefoner fra flere som faktisk slo ut håret og dro på nachspiel ved å dra på flyplassen og gå på første fly. Og det gikk til Trondheim:-) Hehe, de er vel og merke single alle sammen.

Spurte sambo hva han hadde sagt om jeg hadde gjort det samme og han svarte, Det synes jeg hadde vært helt greit! Jeg stoler på deg og det er det viktigste:-) Jaja, men så gæærn er jeg altså ikke!

Moro var det så lenge det varte for min del da:-) Og så hadde jeg en koselig chattesamtale med tonetroll når jeg kom dinglende hjem:-)

Sambo, rosa og kusine er i lekeland og jeg skal se ferdig en film før det bærer ut for å handle inn litt ymse til i kveld:-) Deilig mat og iskald cola, det er tingen i dag ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...