Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hostet på meg et skikkelig ribbeins brudd, det er vondt fra under puppen og helt bak til ryggen. Alt jeg gjør er vondt, til og med å ligge i ro er vondt. Hva hvis fødselen skulle starte nå.... Er 38 uker i dag. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare en fødsel med de smertene i ribbeina i tillegg.... Burde jeg ringe føden og høre, eller bare håpe på at det er mye bedre til den dagen fødselen starter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffda.. Det høres virkelig ut som en trasig situasjon, men mitt råd til deg er at å bekymre seg gjør ting mye verre.

Derfor bør du ringe føden slik at du kan få vite litt mer, kanskje de kan gi deg noen råd evt. for å få en bedre fødsel dersom det skulle skje noe nå.

 

 

Skrevet

Du hadde sikkert fått smertestillende, evt epidural kunne hjulpet hvis fødselen hadde startet. Lurer du veldig så ring føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...