MissAntrop Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Fikk mail fra typen til ei venninne som bor på en anen kant av landet. Min venninne fyller 35 om noen få mnder og han skulle arrangere surpriseparty for henne. Jeg har aldri møtt denne typen. Jeg sjekket ut ift reise og opphold og fant ut at det ble litt i overkant av hva det budsjettet tillater meg. Så jeg sendte en mail til han og beklaget men at jeg pga økonomi ikke kunne komme. Så, nå får jeg mail om at han vil betale for meg! 3000 kr!!! Jeg kan jo ikke ta imot det??!!! Hva tenker dere??
neekap Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Oj, for en type! Så snill som betaler for at kjæresten sin skal få besøk av venninna si.. Han har sikkert nok penger siden han tilbyr det :-) Hadde sagt ja, jeg og så kjøpt en flott presang til begge to :-)
Mille** Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Wow, han må virkelig være glad i venninna di!! Ville vurdert sterkt å tatt imot. Er dere veldig nære venninner da?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 hadde ikke nølt om det var ei god venninne:)
MissAntrop Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 Ikke en kjempenær venninne, men en god. Alltid hyggelig og møtes, selv om det er alt for sjeldent! Men huff, jeg synes det er flaut å ta imot, jeg...
serin@ Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Kan dere ikke spleise da Om du har råd til 1500 kr? Det er jo tydlig at venninnen din må ha gitt utrykk for at du er en god venninne og at hun er veldig glad i deg!
Solsikken73 Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Hei! Hadde det vært meg så hadde jeg følt at jeg hadde to valg. Ta i mot og reise eller betale alt selv og reise. Hvis du ikke kommer kan jo han lure på om du ikke vil. Han har råd til det når han tilbyr det, pluss at han virkelig vil at du skal komme. De blir nok skuffet om du ikke kommer:-)
MissAntrop Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2009 Ja, der sa du det, Solsikken73, jeg har faktisk bare to reelle valg, og begge innebærer at jeg reiser.. Tror heller jeg satser på kredittkort enn å ta imot pengene da.
Kamomille Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 oi da, det var da meget generøst! Som deg ville jeg nok følt eg litt ukomfortabel med å ta imot. Jeg ville kanskje betalt reis selv og sjekket om de kunne inlosjere deg privat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå