baby. Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 hva er det dere gjør for å få tiden til å gå??? driver dere med kjæringråd? noen som har planer om lakserolje el klyster???
MissKitty Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 1: Sover, ser på tv, surfer på internett, ser filmer. Gjør det jeg orker av husarbeid. Ber folk stikke innom på dagtid. Drikker mye kaffe. Slapper av som best jeg kan. 2: Nei 3: NEI, NEI OG ATTER NEI
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Her blir det mye data, tv, dvd'er og byturer ( Gikk i byen i 6 timer idag med min søster, og sannelig flyr tiden da) og husarbeid og ting med samboer og venninner ( Kino o.l, kafe, etc..) Har prøvd det meste av kjerringråd. Sterk mat, sex, gåturer, kanel osvosv, men ingenting har hjulpet ( 5 dager på overtid) Har prøvd lakserolje, men anbefaler det virkelig IKKE. Ble kun en masse doturer, vil heller ikke prøve klyx. Nå har jeg belaget meg på å bare la kroppen ordne opp selv, selv om jeg er utålmodig.. Og bare prøve å nyte tiden som er igjen og ikke tenke på at man er på overtid. Blir uansett satt igang om ei uke om ingenting har skjedd, men fødselen er antageligvis over da I wish..
Aggie Bird Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 12 dager på overtid idag - surfer en del på nett, leser, ser tv, går meg en tur, lager mat, kjeder meg - har ikke prøvd noen kjerringråd, men idag har jeg faktisk lagd meg en liter iste av bringbærblad-te i håp om at det kan sette igang noe.. venter på at den skal bli kald nå :-) begynner å bli litt desperat.. hehe - ingen planer om lakserolje, klyster etc...
Fru Anna Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 8 dager over termin 1. kino, veninnelunsjer, strikker, data, tv, organiserer skuffer og skap (akkurat ferdig med garderobeskapet i gangen), byturer, besøk, spillekvelder osv. 2. sex, sterk mat, fersk ananas, kanel...uten resultat desverre. 3. men det blir ikke noe lakserolje her i huset - har hørt så altfor mange skremmselshistorier! Blir jeg litt mer desperat etterhvert så blir det kanskje et klyster....men jeg kan ikke si at tanken frister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå