Gå til innhold

Hva er det som feiler meg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal. Det trykker sånn i hodet mitt og jeg er trøtt, irritabel og sint og sur. Glefser til folk bare de snakker med meg. I tillegg er jeg svimmel og av og til føler jeg meg helt utenfor meg sjøl, akkurat som om armene ikke er mine. Jeg ser de kan bevege de men det føles ikke som det er mine.. Høres vel helt gal ut.. og ja jeg skal snakke med legen... .:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde vel kanskje ikke la hønene her inne diagnostisere deg. Jeg ville tippet hjernesvulst :)

Skrevet

Uff, ikke en bra diagnose..hehe.. ;) jaja, jeg spurte jo.. ;)

Skrevet

Kan det være tegn på angst altså??? hmmm... hva gjør jeg med det?? bortsett fra piller da....

HI

Skrevet

høres ut som depresjon eller angst. Begge deler kanskje. Jeg har en sånn uvirkelighetsfølelse (ut av kroppen tilstand). Og jeg har depresjon. Jeg går nå på tabletter og følger meg mye bedre. Aggresjonsanfall er tegn på angst eller depresjon. Det forsvant mer eller mindre når jeg hadde gått på tabletter en stund. Men uvirkeligshetsfølelsen er der fortsatt. Mitt råd er å gå til legen.

Skrevet

Google og bim- dib er en dårlig erstattning for en god lege. Til legen med deg, nå med det samme. God bedring.

Skrevet

hehe.. mye enklere å slenge inn et innlegg her da.. :) skal til legen på 6 ukers kontroll på onsdag. Får se om jeg klarer å forklare han hvordan jeg har det. Han tar ikke ting så alvorlig, sitter bare å trykker på pc`en.. Men skal prøve! :)

Takk for svar alle sammen. Migrene har jeg forresten,har bare hatt to skikkelige anfall. (bankibordet)

Skrevet

Kinklignende tilstand i nakke/øverste del av rygg? Som foreløpig ikke gir de vanlige smertene. Kiropraktor er løsningen, i så fall.

Eller migrene i en eller annen variant. Har hørt andre forklare sine anfall, og de er ikke like mine. Så migrene er av veldig ulik form, alt etter hvem som har den, ser det ut til.

Og husk det at smertepåvirkning(spesielt i hodet) gir rare utslag i oppfattelse av omgivelser osv. Det kan være grunnen til at du føler at armene ikke er "dine".

Skrevet

Du fødte for seks uker siden? Da vil jeg tippe hormoner. De kan gi de merkeligste utslag, kan jeg fortelle. Blant annet angst når visse hormoner øker eller reduseres. Også uvanlige kroppsfornemmelser. Fikk vite dette av gynekologen da jeg for flere år siden brukte p-piller med høyt østrogennivå og trodde jeg hadde hjernesvulst.

Men ta en scanning for sikkerhetsskyld.

PS: Du er ikke tilbake til ditt normale hormonelle nivå før ca tre måneder etter ammeslutt.

Skrevet

Drikker du nok vann? Hvis du ammer, så trenger du mye veske, og dehydrering kan gjøre deg svimmel og amper. I tillegg er du sikkert litt sliten av å ha en liten klump hjemme som krever mye energi.

Tipper alt blir bra jeg, bare du får nok søvn og væske.

Lykke til hos legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...