Gå til innhold

Helsesøster sier....

Anbefalte innlegg

Skrevet

gud for en gjeng med uselvstendige hønse dere er. God bedring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....at hver gang vi diskuterer barn og babyer kommer argumentet min helsesøster sier. Noe som i seg selv ikke er et argument. Så kommer en annen sau og breker.. men miiiiiiiin helsesøster sier. Det blir for dumt.

Skrevet

uansett så er det jo greit å få frem forskjellige synspunkt fra forskjellige fagfolk på området...

Skrevet

Helsesøstere vet ingenting! Det er min erfaring.. Har aldri hjulpet meg med noe, bare vært plagsome. Men så er jo jeg oppegående nok til å finne ut av ting selv da..

Skrevet

Jo, det kan helt klart være et poeng å få frem synspunktene fra forskjellige fagfolk. Men jeg ser en tildens til at folk behandler helsesøsters meninger som lover, som hvis man ikke følger disse har helsesøster rett til å sende bekymringsmeldinger til bv og- eller bruke av mors tid på å overtale henne til å følge hs sitt råd.

Jeg likte ikke min hs, og bestemte meg for å avslutte vårt forhold. Hun var en vanlig godmodig dame, dog litt enkel, som trodde det var ok å behandle meg som en 4 åring. Jeg har faktisk rett til å bestemme over eget barn og jeg benyttet meg av den retten. I mitt tilfelle maste hs om at barnet mitt ikke var langt nok i følge kurven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...