Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 gud for en gjeng med uselvstendige hønse dere er. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 ....at hver gang vi diskuterer barn og babyer kommer argumentet min helsesøster sier. Noe som i seg selv ikke er et argument. Så kommer en annen sau og breker.. men miiiiiiiin helsesøster sier. Det blir for dumt.
*toppris* Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 uansett så er det jo greit å få frem forskjellige synspunkt fra forskjellige fagfolk på området...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Helsesøstere vet ingenting! Det er min erfaring.. Har aldri hjulpet meg med noe, bare vært plagsome. Men så er jo jeg oppegående nok til å finne ut av ting selv da..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Jo, det kan helt klart være et poeng å få frem synspunktene fra forskjellige fagfolk. Men jeg ser en tildens til at folk behandler helsesøsters meninger som lover, som hvis man ikke følger disse har helsesøster rett til å sende bekymringsmeldinger til bv og- eller bruke av mors tid på å overtale henne til å følge hs sitt råd. Jeg likte ikke min hs, og bestemte meg for å avslutte vårt forhold. Hun var en vanlig godmodig dame, dog litt enkel, som trodde det var ok å behandle meg som en 4 åring. Jeg har faktisk rett til å bestemme over eget barn og jeg benyttet meg av den retten. I mitt tilfelle maste hs om at barnet mitt ikke var langt nok i følge kurven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå