neekap Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har nylig blitt alenemor for min 8 mnd gamle datter. Vi skal til mekling på mandag. I den forbindelse har barnefar satt opp forslag til avtale for samvær.. Han ønsker annenhver helg, samt 1 overnatting midtuke annenhver uke. Jeg vet jo at "vanlig" samvær er annenhver helg, samt 1 ettermiddag (uten overnatting) pr uke.. Siden hun er så liten tenker jeg at det må være stressende for henne med 1 ettermiddag pr uke, blir jo bare et par timer med barnefar før hun skal leveres tilbake til meg. Da tenker jeg at ting blir roligere for henne om hun overnatter hos han.. Men på den annen side vil jeg ikke gi han noe mer enn jeg må... Noen av dere som erfaringer med samvær for så små barn?
PAVEEL Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 hva md å kom med forslag med å begynne med annenhver helg så kan dere heller øke etterhvert. hun er jo lita så vil tro det er nok.
neekap Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 Jo, det går jo an.. Men det blir det jo veldig lenge mellom hver gang hun ser pappaen sin og det er også dumt da hun er så liten... Det beste for henne ville kanskje vært at han kom på besøk til oss med jevne mellomrom.. hmm.. er ikke enkelt dette her..
PAVEEL Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 ikke enkelt nei, min minste (da) var 9 mnd da det ble brudd, bf hadde gutta (hadde en til fra før) i 14 dager når han var hjemme (4 uker borte, 4 uker hjemme). det passet bra for oss, og gutta var trygge:-) barnet husker faren godt nå vettu, men kan jo evt ta den ene ukedagen på dagtid og ikke overnatting sånn i starten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå