Trultemor til 2 1/2 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 men kommet til sjekk hos legen , og den var negativ. For halvannen uke siden skjedde dette meg, dro ti legen tok ul, blodprøve og urinprøve alt var negativt. Så ingenting på ul heller. Men, symptomene fortsetter å være der, derfor har jeg nå tatt 2 nye tester, som begge er positive. Lurer derfor på om det er noen som har vært borti noe lignende? Er litt frustrerende det her....
ungmor25 Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 hei. jeg har opplevd akkurat det samme som deg..jeg var hos legen 9 desember og ei uke etter på tok jeg en positiv test hjemme og dagen etterpå og den var og positiv og så tok jeg en positiv test første eller andre juledag men når jeg kom til legen igjen 2 januar så var den negativ og ho nektet og sende henvisning til ultralyd eller å ta blodprøve av meg for og få det bekrftet så jeg er og frustrert så jeg vurderer og få tatt en ultralyd privat for og få det bekreftet eller avkreftet om jeg er gravid..så du er ikke alene om og oppleve dette..håper at det var litt trøst..men stå på ikke gi deg fortsett og ta prøver og blodprøver for og se om det kan være noe der og at du kan være gravid selv om di ikke fant noe nå..
Trultemor til 2 1/2 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 hei igjen, det er jo litt frustrerende: man, skal jo på en måte kunne stole på legens kunnskaper, jeg tok jo t.o.m ul. alt slo ut negativt. Men hjemme testen (clearblue= som skal være den beste) er jo positiv. Jeg tørr ikke si det til mannen min enda, fordi sa det jo for noen uker siden, og da var den jo neg hos legen etterpå. Vi har 2 veldig tette allerede, og er vel egentlig ikke klar for å ha enda en tett, selvom jeg ikke klarer å si nei. Vet jo hvor fantastisk det er.. .. Når skal du til legen igjen a? Jeg drar dit mandag igjen regner jeg med, nå går jeg ikke før jeg har alt på det rene
ungmor25 Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 jeg orker ikke å gå til legen for jeg føler at jeg ikke blir hørt og trodd så da prøver jeg og få en time til privat ultralyd i stedet for og gå til legen min..når jeg ringer legen og jeg ber om at legen kan henvise meg til tidlig ultralyd men da får jeg beskjed om og komme med en urin prøve så skal di ta en ny graviditetstest for og se resultatet av den men jeg er lei av og ikke bli trodd av legen min.. retteresagt så er det en vikar jeg må gå til men føler at legen ikke vil høre på meg og tro på det jeg sier..jeg fikk en liten blødning som stoppet igjen og da ringte jeg lege kontoret og eneste jeg fikk beskjed om var og komme med en urinprøve så skulle di ta en test.. det var liksom ikke alvorlig det at jeg sa at jeg tror jeg er gravid og om legen kunne sende henvisning til tidlig ultralyd men det ville selvsagt ikke legesekretærene videre formidle til legen min.di ville kun ta en test og det kan jeg jo gjør sjøl hjemme jo så hvorfor skal di drive og ta tester da hele tiden..
Mamma-til-3-jenter Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Hei!! Jeg har ikke opplevd dette altså, men når man får flere positive tester, så er man jo gravid!!!? Rart hvis ikke, da må det jo være noe galt med alle testene da, og det hadde jo vært veldig merkelig. Men er det mulig å se noe på ul så tidlig da??? Jeg ville ventet ett par uker, og så bestilt privat ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå