Gå til innhold

SUPERGJENGEN 16.01.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

planer for helga?

helgene må jeg jobbe med for at de også skal bli en del av min nye livsstil! Ikke bare spise snop og godiser hele helgen, i tilegg til taco, lasagne og masse annet usundt junkfood fra fredag til søndag.

Jada jeg har helg fra fredag kl syv om kvelden til mandag morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten lagt belønninger til meg selv på vei nedover på vektkurven

Når jeg har tatt av 7 kg, vil jeg nå ett hall rundt tall, da skal jeg kjøpe meg litt nye klær og spandere på meg en time hos frisøren. Målet er å klare det innen uke ti i år. Får håpe jeg klarer det.

Skrevet

Planer er å prøve å la vær å spise masse snop ; ) noe som kan bli vanskelig siden jeg har kjøpt smågodt + at jeg oppdaget en smil sjokolade i en pose i sta : (

Men skal ha en god salat til kvelds i morgen, så det får bli det sunne innslaget : )

Skrevet

Ja jeg bruker noen oppskrifter fra min tid hos Grete Rode. Har gått tre kurs der, og har veldig tro på den livstilen det dreier seg om.

Har en god kylling faijtas som jeg tenkte vi skulle ha i morgen. Da er det kylling filet, wokka, i sped med faijtas krydder. Lefser. Og MASSE grønt til. Da har jeg så masse grønt til at jeg blir mett etter en lefse. Og har en sunn dressing, slik fransk dressing på salataen. Istedet for rømme og tusen island..

Snop ja.. Jeg fant en smil i stellebagen her. Følte meg litt skyldig da. Akkurat som jeg prøver å gjemme vekk snop så de andre her ikke skal få, og snik spiser litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...