tvkrus Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Elste jenta er i bursdag så nå skal jeg og minste jenta sette bolledeig. Så i kveld blir det Kannelboller til berne-tv
-MtG- Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hehe, måtte bare inn å se hva hva Kennel boller var for noe:D Men det hørtes kjempekoselig ut med kanelboller da. Kanskje jeg og lillegutt skal lage det i morgen hvis han ikke har blitt storebror ennå. Takk for tips:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 åå... det har jeg hatt lyst på lenge.. spørs om det blir baking på oss i helga også..
tvkrus Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 Da var deigen ferdig står til heving nå. MtG lykke til håpe du slipper å vente lenge :-) Jeg har aldrid gått til termin jeg.
-MtG- Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Heldig du. Jeg er en uke over i dag. Sist ble jeg satt igang 4 dager over så jeg har aldri vært gravid så lenge før;) Får håpe han holder seg inne til kanelbollene er laget:D
tvkrus Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2009 hehe ja for boller må vi ha :-) tja heldig å heldig elste ville ingen tro på kællen da hu bli født 11 dager før termin , og så minste jenta kom 10 uker før syns hu kunna ventet 4uker til vært fold og så nå kom gutten på 17mai 3,5 uke før kunna ventet en dag da:-) Å så gikk jeg glip av første 17.mai toget til minste jenta på skolen. :-( Men svigermor synes det var bare han ikke kom en dag før så hu slipper å gå gilp av 16mai kampene.
-MtG- Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Hehe, huff da. Hvorfor kan de ikke bare komme på termindatoen da? Da vet man liksom hva man harå forholde seg til:)
tvkrus Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2009 ja du sier noe ... vel her lukter det godt må og jentungen ringte til dis farfar for han også måtte ha kanelboller hu passer litt på han see
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå