Gå til innhold

Har en kompis som har blitt alene pappa. Til jenta si på 4 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mor har skrevet fra seg alt ansvar.

Blir sjokkert jeg , vet ikke hva jeg skal si. Syns det er verre at mor drar enn far.

Skjønner ikke hvordan en mor kan bare flytte og dra fra barnet sitt å si fra seg alt ansvar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødselsdepresjon?

Skrevet

Har ikke mor fått fødseldepresjon da? isåfall må hun få hjelp for d.

Skrevet

Hun hadde sagt det flere ganger under graviditeten men alle antok at hun bare var sliten. Hun følte ikke noe for barnet eller faren. Så da pakket hun tingene og har reist til Australia

Skrevet

Venninna mi fant seg ny mann stakk fra to små barn 1,5 og 4 år..Flytta til en annen kant av landet.Så nå er pappaen alene far.Hun er ikke alene av å stikke av.

Skrevet

Psykose kanskje? eller depresjon ja... Kanskje hun tror dette faktisk ikke skjer. At det er noe hun egentlig ikke villet skulle skje, og at hun nå prøver å snu det bort.

Godt at far stiller opp da, det er jammen ikke alle fedre som gjør!

Ønsk han lykke til og be han få tak i henne via familien hennes eller noe. Hun trenger garantert hjelp....

Skrevet

hm... jeg kunne aldri aldri aldri reist fra mine barn....

men hvorfor kan ikke mor stikke av, når far???

(høres krassere ut, enn jeg mener... klarer ikke helt å skrive hva jeg mener.... er jo på en måte ikke helt sammenlignbart...

Skrevet

Hvorfor må mødre som stikker av fra barna være deprimerte eller ha en psykose eller noe? Fedre som stikker av er bare drittsekker og ikke syke... merkelig fenomen. Kanskje hun rett og slett ikke orket ansvaret?

Skrevet

Hun var bare ikke klar for barn. Ikke anntydning til noe psykose eller noe.

Og enig med skrippskropp:)

Skrevet

Saant skjer, men det gaar nok bra saa lenge pappan er glad i bebisen. Tips ham om flaskeposten.org (mange fine tips til flaskematere) og at han har krav paa permisjon i tilsammen 41 uker.

Skrevet

Enig med SkrippSkroppOgSkrapp! Så lenge den lille jenta har en god og stabil pappa, skal nok dette gå fint. Alenepappaer kan være like gode foreldre som alenemammaer.

Skrevet

Har jeg misforstått eller har hun sagt at hun var deprimert under svangerskapet? Eller var det at hun har sagt at hun skulle reise??

Og det at hun ikke føler noe for mann og barn kan være et tegn på depresjon.

Jeg var deprimert et års tid (utenom svangerskap) og den tiden følte jeg ingenting! Helt sykt! Jeg som er så lettrørt og enkel å glede. Nesten ingen tårer og lite latter iløpet av det året. Jeg lo sammen med venner, men jeg følte ikke glede, bare tomhet. Og jeg gråt i begravelsen til bestefar og da det ble slutt med typen, men jeg følte ingenting.

Men det er selvfølgelig ingen unnskyldning for å skrive fra seg alt ansvar og reise sin vei. Da tar man heller tak i problemet og prøver å fikse det. Det er tross alt et lite barn inn i bildet! Det samme gjelder fedre som bare stikker, syns jeg da!

Man er to om å lage barnet og da bør man være to om ansvaret også! Så det så! :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...