Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma sendte sms og spurte om alt var bra (siden 4 åringen vår opererte på mandag) og jeg bestemte meg likesågodt for å fortelle nyheten om Oisann, noe jeg har gruet meg for lenge. Så i går at alt var vel og er i uke 11, så da er det like greit å bare bli ferdig med dette fortelle-greiene.

er nå 15 min siden og ikke noe svar. Lover ikke helt bra :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikkert hun sitter oppå telefonen sin ;o) Ta det med ro, det er nok ikke fordi hun ikke ble glad hun ikke svarer ;o)

Skrevet

Tro meg, hun er neppe særlig glad akkurat nå... og jo, hun pleier å svare på meldinger med en gang ;-) Stakkeren har vel fått sjokk. Kan ikke klandre henne da, reagerte på samme måte selv, hehe...

Skrevet

er jo vanskelig å si om det er et dårlig tegn eller ikke siden jeg ikke vet noe om deres situasjon.. men bare gi mammaen din litt tid til å fordøye nyheten så skal du se hun blir veldig glad på deres vegne ;)

Skrevet

Det kan jo ha mange årsaker at hun ikke svarer med en gang, syns du er litt utålmodig. 15 min er jo ingen ting??

Håper det går fint med 4 åringen :-)

(Overskrift!!!!! *ler*)

Skrevet

Tenker hun blir glad bare hun kommer over sjokket...

Lykke til videre.Samme skjedde med venninna mi da hun skreiv at hun venta nr 3, tok en dag før mora svarte.Men hvem er mest stolt nå når barnet er født tror du ;0)

Gjest Buffy A
Skrevet

15 min er ingenting. Utover det forsåtr jeg ikke hvorfor mora di skal være "ikke glad" for at du er gravid. Det er jo ikke hennes sak. skjønner ikke at folk skal legge seg opp i alt.

Skrevet

Nå har jeg snakket med henne, gikk bedre enn forventet, og jeg hadde helt rett. Hun trengte bare litt tid på seg før hun svarte, fikk sjokk. Var samme reaksjon da nr 3 var i vente, men hun er jo helt tussete etter ham nå da, så regner med det går seg til. Grunnen er at hun er redd jeg skal slite meg ut, hun er ganske hønemor ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...