Skogro Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Vi skal anskaffe oss hjelp i huset. Men lurer litt på hvor mange timer, hvor mye man kan forvente gjort på feks 3 timer,..pusser hun vinduer, og evt hvilke andre ting enn generell støvtørking og gulvvask gjør hun? Har dere liste som hun skal følge??? Noen med tips og råd til meg? Tenker meg at vi har ryddedag på torsdag, og at hun kommer å vasker huset på fredag.
Tired mama Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Vi vurderer vaskehjelp, og da håper jeg hun også kan skifte sengetøy siden det er det kjedeligste jeg vet om! Ellers har jeg dessverre ingen råd til deg. Håper noen andre kan være til mer hjelp! :-)
digger Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Her i huset blir det støvsugd og vasket gulv, i tillegg til litt ymse støvtørking. Og selvsagt bad og kjøkken litt mer grundig. Kommer jo litt ann på hvor mye som skal vaskes. Har hushjelp i ca 3 timer og rekker ikke vinduspuss da, men ganske mye hun skal over da. Får byttet sengetøy og så skifter hun håndklær og setter på vaskemaskin og tørketrommel:-)
Elletuppa Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Vi har ei som kommer anna hver uke. Når ho kommer er huset ryddet, og alt av leke kasser ol løftet opp av gulvet og alt av matter er hengt ut. Ho vasker da gulv, tørker støv, badene, spei. Tar ikke seng tøy eller vindu... Betaler 600 kr gangen og da er hun her rundt 4 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå