Gå til innhold

Hodet har festa seg :D


Caroline89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei

 

så fint :) lurte bare på om hvordan du vet når det fester seg? jeg er i slutten av uke 35 og vet ikkehelt hvordan vei jenta ligger en gang. men skal til jordmor neste uke som skal sjekke det. jeg tror hun har snudd seg, men er jammen ikke helt sikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos jordmor igår og da fikk jeg beskjeden jeg har ventet på:) Jammen har det festet seg her også:D Uke 37 jeg å:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i går fordi legen ikke fant ut hvordan babyen lå. H*n ligger med hodet langt nede i bekkenet og godt festa, så da nærmer det seg..

Har i dag 21 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite det da jordmor var hos meg på kontroll i dag =)

Har ikke merka noe spesielt, bortsett fra at jeg tisser mer enn vanlig, opptil 5-6 ganger hver natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hodet festa her også. Var hos jordmor på mandag. Ble litt overrasket for syns det var tidlig da dette er nr3. Termin 3.febr. Menstermin i dag.. Veldig spent. Gleder meg til dette er over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har også hodet festet seg. Det festet seg i uke 33, litt tidlig. Og var på kontroll idag (34+3) og magen har også flatet litt ut. Så kanskje det skjer noe før tiden her.. :-) Er lov å håpe :-P

Har menstermin 11.februar og ul.termin 28.februar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor tirsdag i forrige uke, var da 35 + 5, hodet hadde festet seg da:) Så nå kan bare vannet gå... termin 14. februar, håper h*n kommer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde festa seg på kontroll uke 34+0. Men ho sa jeg ikke måtte ha for høye forventninger til ikke å gå over evt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hodet er festet eller ikke, har ikke noe med når en fødsel skjer. Hos flegangsfødende er det ikke alltid hodet fester seg heller og ofte føder de før tiden enn hva førstegangsfødende gjør...

 

Ikke for å ta motet fra dere altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...