Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Før jeg ble gravid med snuppa så tok det godt over ett år med prøving og svangerskap det ikke ble noe av. Når jeg først ble gravid hadde jeg i begynnelsen en truende abort og så i uke 28 ville hun ut, jeg ble lagt inn med 2 cm åpning og rier. Heldigvis fikk de stoppet fødselen og jeg lå leeeeenge på sykehuset..Hun kom heldigvis først bare noen uker før term. Når vi fikk henne var vi overlykkelige, hun var frisk og fin og fantastisk vakker men de 3 første mnd var et mareritt..Hun skrek hele tiden og jeg sov så og si aldri.. Først etter 3 mnd fikk vi vite at hun hadde kiss mens på hs sa de at det var kolikk og at dette ville gå over..men uansett over til det jeg vil frem til.. Jeg vil ikke ha en til helt enda spess etter de 3 mnd med bare stri , men saken er at det virker ikke som min kropp er helt laget for å bære frem et barn ..Og lurer på om vi skal begynne å prøve på nr 2 nå? jeg vil jo gjerne hvertfall ha 2 barn..Og for å sikre meg det innen rimelig tid lurer jeg på om vi for alvor skal prøve nå? Har ikke brukt noe prevansjon siden vesla ble født og har allerede en sa bak meg. mistet da hun var 3 mnd. (Hun er 7 mnd nå) Hva ville dere ha gjort?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hvor gammel er du? Er du 35 ville jeg gått for en til ganske raskt, er du 25 ville jeg ventet en stund til.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 kommer jo an på hvor gammel du er da. Har ei venninne som brukte 1 år på å bli gravid med nr 1. Nå strever hun med nr 2 og har begynt med utredning. Hun er passert 30. Men så er jo de som strever med nr 1 og så kommer resten av gjengen på rekke og rad uten problemer. Jeg hadde nok bare prøvd på igjenn og heller fått 2 tette enn å kanskje ikke bli gravid igjenn visst jeg skulle prøvd senere..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er 25, vært sammen med bf 9 år. Hilsen hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå