Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 noen som har vært der? Spurte sikkert om dette i fjor også, men det ble ikke til at vi reiste da. (pga jeg var gravid, og klarte ikke så lang kjøretur) Hvordan kom dere dit? Er det god med overnattings plasser? Noen som kan fortelle meg hvor lang tid det vil ta å kjøre dit fra Gøteborg?
blond Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Jeg kjenner noen som har vært der. De sier at man bør kjenne historiene til Astrid L. godt for å like seg der og man bør ha barn som ikke trenger at det skal skje ting hele tiden. Det er en fordel å forstå svensk, naturlig nok, og det passer nok bedre til eldre unger (9+) enn de minste.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Me har vært to ganger der, eg synst det var heilt fantastisk.. Kjekt både for barn og vaksne.. No er mine barn 8.5 og 6, og me var der i sommer, og sist me var er to år siden. Dei likte seg godt begge gangene
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2009 Å flott tusen takk for svar!! Da tror jeg vi dropper det. Er rimelig langt å kjøre fra oss. Og eldste her vil jo være 7 år gammel. Så de er jo ikke gamle. Trodde det hadde vært perfekt aldersgruppe til det, men da tror jeg vi med fordel kan vente noen år. Kanskje vi bare reiser til Gøteborg og går i Liseberg en tur da?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 Til anonym: Ditt innlegg hadde ikke kommet med her når jeg svarte på blond. Sikkert å gjøre med data problemene;( Så du mener mine barn på 7 år og 4,5 år vil like det. De liker veldig godt pippi og emil. Men kjenner ikke til noe annet fra Astrid Lindgren. Men vi kan jo alltids lese litt nå i vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå