Anne83 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Lurer bare på hvordan oppholdet på sykehuset er ved planlagt keisersnitt? Blir skrevet inn på sykehuset dagen før keisersnittet, pga lang vei til sykehuset. Hva med barnefar? Hvor ligger vi etter fødselen? Får vi være på barselshotell kanskje? Skal føde på Levanger sykehus. Noen med erfaring?
Hvitkløver2020 Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Vi kom å sykehuset kl 09.00 samme dag. Fikk eget rom og fikk satt intravenøst... Fikk beskjed om at ks skulle utføres ca kl: 12.00 (men vi ventet helt til kl 22.10 på kvelden før vi fikk beskjed om at det ikke ble noe før dagen etterpå!!! uff uff..kjedelig! Men da sov jeg på sykehuset og mannen min måtte sove hjemme..vet ikke om dere får mulighet til å overnatte på sykehuset begge to pga lang vei??!! De kom inn å vekket meg kl 07.00 og satte kateter..så ble vi trillet opp på operasjonsrommet og forklart hva som skulle skje. og hvordan. Satte så spinal bedøvelse(noe som ikke var så ille som alle sier;) så kom lillegutt og pappa`n fikk han på armen og holdt han inn til meg hele tiden mens jeg ble sydd. koselig. Så måtte jeg ligge 3 timer på oppvåkningen og da fikk jeg ikke ha baby hos meg alene...etterhvert tok pappa`n han med seg ned på barsel og reiste hjem å hentet søsknene=) Da lå jeg å slappet av så lenge=) Lykke til!! ble litt langt detta...
Hvitkløver2020 Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jeg glemte å skrive at jeg fikk enerom natt 1, men dagen etter ble jeg flyttet inn på to manns rom=) lå i 4 netter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå