Gå til innhold

IKM idag eller imorgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å jeg er såååå spent! Håper for alt i verden at TR ikke kommer!

Har ingen symptomer da, så håpet er kanskje ikke så stort...

Jeg kjemper veldig imot fristelsen til å teste! Orker ikke kaste bort en test om det skulle vise seg at TR kommer...

Flere som bare venter? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter og venter... Jeg har IKM søndag eller mandag, og har så sinnsyke smerter i magen og ryggen. Det kjennes ut som mensen kan komme når som helst, så jeg springer på do i ett sett her...

Har også litt ømme pupper, men ikke noe mer enn vanlig.

Har veldig lyst til å teste, men det er noe som holder meg igjen :)

Skrevet

Det er så nervepirrende...

Jeg tenker at siden jeg ikke har noen symptomer, så kommer sikkert TR, men - det er jo de som blir gravide helt uten symptomer.. =)

Skrevet

Hei! Eg har IKM i dag, og TR har ikkje dukka opp:) Men så har eg juksa litt.. og testa på onsdag - og eg er gravid!! Trudde ikkje mine eigne auge, så nå har eg testa 5 ganger på 3 dager for å vere heilt sikker. Alle testane har vore like positive:) Spennande! Eg har omtrent ingen symptom på graviditet, berre at eg er veldig oppblåst i magen/underlivet, og det kjennes ut som om det skjer noko der. Men puppene og resten av kroppen er som det pleier å vere! Forventa ikkje å vere gravid nå, for trudde eg skulle merke meir på kroppen.

Lykke til, jenter! Eg får vel flytte meg over til 1.trimester, men det er jo litt spennande å følge med jentene på "bli gravid" også.

Skrevet

Ja jeg så du var gravid inne i lista vår for uke 3 :):)

Gratulerer sååå mye!!

Skulle ønske jeg også kunne skrive meg på den laaaaaaaange gravidlista i tråden vår. :)

Meen, vår tid kommer nok :)

Takk for lykkeønskninger, jeg har enda litt håp siden TR ikke har dukka opp enda. :)

Lykke til videre til dg også Lykkelig :D

Skrevet

Jeg har også ikm i dag eller i morgen, men har ikke så mye håp jeg heller, kjennes ut som tanta er på vei denne mnd også:( Også har jeg jo ingen utflod omtrent... Er så kjedelig å vente.

Skrevet

Hmmm... Jeg har ganske mye tykk, hvit utflod... Kan det bety noe da?

Hvordan skal det være før mensen og hvordan skal det være om man er gravid? :o

Skrevet

Mensen er enda ikke kommet! :)

Tør enda ikke ta en test, for da kommer vel mensen 2 minutter etterpå :P

Håper sååå veldig at mensen ikke kommer denne pp!! *ooohhh lykke*

Hvordan går det med dere andre? :)

Skrevet

Nå har jeg hatt en bitte bitte liten blødning. Bare ett par tynne strek på papiret tidligere idag, og ingenting nå.

Hva kan det være? Begynnelsen på mensen? Jeg får bestandig styrblødning med en gang jeg, så dette er ikke normalt...

Festeblødning så sent? :o

GUD, jeg dør av nysgjerrighet! Tror jeg må ta en test i morgentidlig hvis ikke mensen er kommet for fullt til da..

Ønsk meg lykke til da jenter! :D

Skrevet

Testet negativt idag.. Da er det nok bare TR som er sen denne mnd likevell.. =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...